Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh konstrukčního uspořádání vozidla studentské formule
Niesner, Martin ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Hlavními vodítky při návrhu rámové konstrukce studentské formule jsou pravidla a specifikace soutěže Formula Student. Diplomová práce pojednává o bezpečnostních a konstrukčních požadavcích na rám a také o požadavcích na uchycení motoru, jednotlivých náprav, diferenciálu zadní nápravy, sacího a výfukového systému motoru, palivové nádrže, ovládacích prvků atd. V závěrečných částech diplomové práce je provedena analýza maximálního stavu napjatosti rámu pod zatížením a vypočtena celková torzní tuhost rámu. Celková torzní tuhost rámu je porovnána s rámem Formule Ford a s jinými variantami rámu Formule Student.
Zástavba turbovrtulové pohonné jednotky do malého dvoumístného letounu
Kövér, Ondřej ; Jebáček, Ivo (oponent) ; Juračka, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou zástavby turbovrtulového motoru do malého dvou-místného letounu. V první části práce jsou uvedeny důvody, proč je zástavba turbovrtulové po-honné jednotky do malého letounu zvažována. Následně je celý letoun charakterizován, je prove-den výběr vhodného motoru, vrtule a hmotový a centrážní rozbor. Pro vybraný motor a vrtuli jsou v kapitole 6 s uvážením náhradní analytické poláry spočítány letové výkony. V kapitole 7 násle-duje výpočet obratové a poryvové obálky a vyšetření největšího kladného a záporného násobku. Na výpočet obálek navazuje výpočet zatížení motorového lože od letových a pozemních případů. V kapitole 9 je řešen konstrukční návrh motorového lože, problematika umístění potřebných prv-ků motoru a návrh vstupní a výstupní soustavy. Celou práci uzavírá pevnostní výpočet motorové-ho lože a výpočet uložení konstrukce do motorové přepážky.
Zástavba turbovrtulové pohonné jednotky do malého dvoumístného letounu
Kövér, Ondřej ; Jebáček, Ivo (oponent) ; Juračka, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou zástavby turbovrtulového motoru do malého dvou-místného letounu. V první části práce jsou uvedeny důvody, proč je zástavba turbovrtulové po-honné jednotky do malého letounu zvažována. Následně je celý letoun charakterizován, je prove-den výběr vhodného motoru, vrtule a hmotový a centrážní rozbor. Pro vybraný motor a vrtuli jsou v kapitole 6 s uvážením náhradní analytické poláry spočítány letové výkony. V kapitole 7 násle-duje výpočet obratové a poryvové obálky a vyšetření největšího kladného a záporného násobku. Na výpočet obálek navazuje výpočet zatížení motorového lože od letových a pozemních případů. V kapitole 9 je řešen konstrukční návrh motorového lože, problematika umístění potřebných prv-ků motoru a návrh vstupní a výstupní soustavy. Celou práci uzavírá pevnostní výpočet motorové-ho lože a výpočet uložení konstrukce do motorové přepážky.
Návrh konstrukčního uspořádání vozidla studentské formule
Niesner, Martin ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Hlavními vodítky při návrhu rámové konstrukce studentské formule jsou pravidla a specifikace soutěže Formula Student. Diplomová práce pojednává o bezpečnostních a konstrukčních požadavcích na rám a také o požadavcích na uchycení motoru, jednotlivých náprav, diferenciálu zadní nápravy, sacího a výfukového systému motoru, palivové nádrže, ovládacích prvků atd. V závěrečných částech diplomové práce je provedena analýza maximálního stavu napjatosti rámu pod zatížením a vypočtena celková torzní tuhost rámu. Celková torzní tuhost rámu je porovnána s rámem Formule Ford a s jinými variantami rámu Formule Student.
Návrh přední časti trupu letounu TL-4000 a zástavby motoru
Löffelmann, František ; Jebáček, Ivo (oponent) ; Vaněk, František (vedoucí práce)
Práce řeší zástavbu motoru Continental IO-550N do čtyřmístného celokompozitového letounu. Byl proveden rozbor hmot nesených motorovým ložem a podle předpisu CS-23 bylo vypočítáno zatížení lože a příďového podvozku, který je na loži přímo zavěšen. Na základě dostupných informací o obdobných letounech bylo navrženo konstrukční řešení lože, které bylo dimenzováno s ohledem na pevnostní analýzu v systému Nastran/Patran. Dále bylo navrženo vyztužení motorové přepážky, kryty motoru a formy pro jejich výrobu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.