Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The entry strategy to Belarussian book market
Ivanova, Yulia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Tato diplomová práce rozebírá obchodní strategii vstupu na knižní trh Běloruska na mezifiremní úrovni (B2B). Jádrem práce je analýza nového výrobku - časopisu-katalogu literárních titulů z oblasti obchodní praxe, který je distribuován prostřednictvím zásilkového obchodu. Tento produkt může pomoci firmám zlepšit proces rozhodování při nákupu odborné literatury. Zákazníci budou mít lepší přehled a možnost výběru jednotlivých titulů, dostanou rychlejší reference o obsahu knih a o cenách, a budou moci posílat své objednávky v režimu online. Zásadním problémem řešeným v předkládané diplomové práci je optimalizace kurýrních služeb na území hlavního města Minsku a okolí v souvislosti s poptávkou zákazníků. Z toho důvodu bylo třeba uvést na trh nový produkt, který umožní objednávat knihy prostřednictvím katalogu a doručovat je poštou, což přinese zákazníkům úsporu času i energie. Předkládaná práce vychází z aktuálních zkušeností autora a její závěry jsou použitelné pro obchodní praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.