Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Principy zábavnosti sběratelských karetních her a jejich vliv na život hráčů
Vaněk, Jiří ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Martinová, Marta (oponent)
Práce Principy zábavnosti sběratelských karetních her a jejich vliv na život hráčů se zabývá herní disciplínou sběratelské karetní hry. V úvodu této práci jsou popsány základní pravidla a obvyklosti, se kterými sběratelské karetní hry pracují. V teoretickém bloku práce popisuje obecné charakteristiky hry, které čerpá z knihy Homo Ludens. Teoretický blok popisuje hru tak, jak o ní obyčejně nebývá přemýšleno. Výraznou částí práce je výzkum, který probíhal v období března 2014. Výzkum byl prováděn metodou rozhovorů s návodem, tedy metodou kvalitativní. Výzkum se zaměřil na dlouhodobé hráče karetní hry Magic the Gathering a probíhal převážně v Pražské herně sběratelských karetních her. Výsledky analýzy výzkumu jsou rozděleny do dvou bloků a těmi jsou: Zábavnost sběratelských karetních her a Vliv komunity na život hráčů. V prvním bloku analýzy se práce zabývá tím, co hráče na hrách baví, jaké mají pocity ze soutěžení, jak na ně působí faktor štěstí a smůly a také co pro ně znamená sběratelství. V druhém bloku analýzy se práce zabývá vztahy v komunitě hráčů, utvářením a udržováním této komunity a také formováním přátelství formou hraní a cestování. V závěru práce je shrnut postup výzkumu a je zde několik myšlenek vyplývajících z odpovědí dotazovaných informátorů.
Principy zábavnosti sběratelských karetních her a jejich vliv na život hráčů
Vaněk, Jiří ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Martinová, Marta (oponent)
Práce Principy zábavnosti sběratelských karetních her a jejich vliv na život hráčů se zabývá herní disciplínou sběratelské karetní hry. V úvodu této práci jsou popsány základní pravidla a obvyklosti, se kterými sběratelské karetní hry pracují. V teoretickém bloku práce popisuje obecné charakteristiky hry, které čerpá z knihy Homo Ludens. Teoretický blok popisuje hru tak, jak o ní obyčejně nebývá přemýšleno. Výraznou částí práce je výzkum, který probíhal v období března 2014. Výzkum byl prováděn metodou rozhovorů s návodem, tedy metodou kvalitativní. Výzkum se zaměřil na dlouhodobé hráče karetní hry Magic the Gathering a probíhal převážně v Pražské herně sběratelských karetních her. Výsledky analýzy výzkumu jsou rozděleny do dvou bloků a těmi jsou: Zábavnost sběratelských karetních her a Vliv komunity na život hráčů. V prvním bloku analýzy se práce zabývá tím, co hráče na hrách baví, jaké mají pocity ze soutěžení, jak na ně působí faktor štěstí a smůly a také co pro ně znamená sběratelství. V druhém bloku analýzy se práce zabývá vztahy v komunitě hráčů, utvářením a udržováním této komunity a také formováním přátelství formou hraní a cestování. V závěru práce je shrnut postup výzkumu a je zde několik myšlenek vyplývajících z odpovědí dotazovaných informátorů.
Přínos hraní sběratelských karetních her pro život hráčů
Vaněk, Jiří ; Tuček, Milan (vedoucí práce) ; Martinová, Marta (oponent)
Práce Přínos hraní sběratelských karetních her pro život hráčů se zabývá herní disciplínou sběratelské karetní hry. V úvodu této práce jsou popsána základní pravidla a obvyklosti, se kterými sběratelské karetní hry pracují. V teoretickém bloku práce popisuje obecné charakteristiky hry, které čerpá z knihy Homo Ludens. Dále se tato práce zabývá psychologickými důvody, které nás vedou ke hraní her. Výraznou částí práce je výzkum, který probíhal v období března 2014. Výzkum byl prováděn metodou rozhovorů s návodem, tedy metodou kvalitativní. Výzkum se zaměřil na dlouhodobé hráče karetní hry Magic the Gathering a probíhal převážně v pražské herně sběratelských karetních her. Výsledky analýzy výzkumu se zabývají přínosem hraní pro život hráče, a to z pohledu, jaký přínos mu přináší hra a jaký přínos mu přináší členství v kolektivu hráčů. V závěru práce je shrnut postup výzkumu a je zde několik myšlenek vyplývajících z odpovědí dotazovaných informátorů.
Obsažnost versus zábavnost propojování obou hledisek při tvorbě div adelního díla
Lesák, Jan ; BORNA, Jan (vedoucí práce) ; TICHÝ, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je reflexe mých dvou inscenací Jak uběhnout maraton a Chameleon z hlediska jejich obsažnosti a zábavnosti. Obě inscenace mě vedly k domněnce, že s rostoucí obsažností klesá zábavnost divadelního díla a s rostoucí zábavností snad klesá její obsažnost. Protože jsem však sám viděl mnoho inscenací, které považuji za vysoce obsažné i zábavné dohromady, rozhodl jsem se svou domněnkou blíže zabývat, abych zjistil, jaký je skutečný vztah obsažnosti a zábavnosti. V práci proto formuluji, co chápu pod pojmem zábavnost a co pod pojmem obsažnost. Rozborem svých představ o obou pojmech docházím k závěru, že zábavnost bez obsahu mi nepřipadá zábavná a obsah, který není předáván zábavně, zase často vnímám jako nesdělný. Přicházím tak na to, že se obsažnost se zábavností nejen nevylučují, ale dokonce dokáží dost těžko existovat jedna bez druhé. Mou největší chybou při tvorbě obou inscenací byl tedy hlavně fakt, že jsem obě hlediska od sebe odděloval. Ve své následující režijní praxi bych proto chtěl pracovat se zábavností i obsažností dohromady tak, aby se obě hlediska vzájemně podporovala a organicky vycházela jedno z druhého.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.