Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza pracovního místa učitele odborného výcviku
Černá, Jaroslava ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu pracovního místa učitele odborného výcviku s cílem vytvořit popis tohoto pracovního místa. Pro účely výzkumu byla skupina respondentů zúžena na učitele odborného výcviku učebního oboru Kadeřník. První část práce tvoří teoretický základ zpracovaný podle odborné literatury a relevantních internetových zdrojů, je zaměřena na vysvětlení základních pojmů vztahujících se k analýze pracovních míst a vymezuje pojem učitel odborného výcviku. Praktická část charakterizuje situaci ve školách a uvádí základní vlastnosti respondentů. Následuje analýza práce prováděná prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledkem analýzy je popis pracovního místa, jehož finální podoba je dotvořena po přímém rozhovoru s nadřízeným pracovníkem zkoumané pozice. Takto vytvořený popis pracovního místa by měl usnadnit ředitelům škol výběrové řízení, může sloužit jako podklad pro jeho vypsání a následně usnadnit výběr vhodného kandidáta na pozici učitele odborné výchovy. Uchazeči by měli získat jasnější představu o tomto pracovním místě, co je jejím účelem, jaké povinnosti a úkoly se k ní vztahují. Nemalou měrou mohou tyto popisy pomoci zaměstnancům na úřadech práce, kteří zprostředkovávají kontakt mezi zaměstnavateli a uchazeči o nové pracovní místo.
Analýza pracovního místa učitele odborného výcviku
Černá, Jaroslava ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu pracovního místa učitele odborného výcviku s cílem vytvořit popis tohoto pracovního místa. Pro účely výzkumu byla skupina respondentů zúžena na učitele odborného výcviku učebního oboru Kadeřník. První část práce tvoří teoretický základ zpracovaný podle odborné literatury a relevantních internetových zdrojů, je zaměřena na vysvětlení základních pojmů vztahujících se k analýze pracovních míst a vymezuje pojem učitel odborného výcviku. Praktická část charakterizuje situaci ve školách a uvádí základní vlastnosti respondentů. Následuje analýza práce prováděná prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledkem analýzy je popis pracovního místa, jehož finální podoba je dotvořena po přímém rozhovoru s nadřízeným pracovníkem zkoumané pozice. Takto vytvořený popis pracovního místa by měl usnadnit ředitelům škol výběrové řízení, může sloužit jako podklad pro jeho vypsání a následně usnadnit výběr vhodného kandidáta na pozici učitele odborné výchovy. Uchazeči by měli získat jasnější představu o tomto pracovním místě, co je jejím účelem, jaké povinnosti a úkoly se k ní vztahují. Nemalou měrou mohou tyto popisy pomoci zaměstnancům na úřadech práce, kteří zprostředkovávají kontakt mezi zaměstnavateli a uchazeči o nové pracovní místo.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.