Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv změny tlaku v pneumatikách na exploatační parametry traktoru
POSPÍCHAL, Tomáš
V této diplomové práci je pozorováno, jaký vliv má huštění pneumatik traktoru a jeho dotížení pomocí přídavného závaží na exploatační parametry. Práce je zaměře-na na možné způsoby huštění pneumatik, možnosti dotížení traktoru a optimalizaci nastavení pro úsporu pohonných hmot a zvýšení efektivity práce. Během praktické části této práce je konkrétně sledováno ovlivnění spotřeby pohonných hmot, pro-kluzu pneumatik a pracovní rychlosti.
Palubní počítač pro elektrickou koloběžku
Stříteský, Vladimír ; Burian, František (oponent) ; Kříž, Vlastimil (vedoucí práce)
Cílem práce je objasnit návrh palubního počítače pro elektrickou koloběžku. Jsou zde stručně popsány jednotlivé části, ze kterých byla elektro-koloběžka postavena. V rámci práce je vytvořena počítačová simulace akcelerace koloběžky, na jejímž základě jsou navrženy 3 možné způsoby ovládání elektropohonu. Práce dále popisuje z jakých částí je složen řídicí systém. Palubní počítač a jeho pomocné obvody jsou poté popsány podrobněji a jsou vysvětleny jejich funkce. V poslední části práce se nachází popis navrženého software.
Vliv silových účinků horního táhla tříbodového závěsu na vybrané parametry traktorových souprav
Roleček, Jaroslav ; Porteš, Petr (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsána metodika laboratorního a terénního měření traktorů a traktorových souprav. Práce dále obsahuje grafické a tabulkové zpracování dat z měření a následné vyhodnocení dosažených výsledků. Zabývá se vlivem síly v horním táhle tříbodového závěsu na prokluz kol, výkonnost práce a spotřebu paliva.
Návrh řídícího systému motocyklu k potlačení jezdeckých chyb vedoucích k nehodám
Přibyl, Tomáš ; Liška, Jiří (oponent) ; Zuth, Daniel (vedoucí práce)
Práce řeší obecný návrh systému automatického řízení výkonu motoru a brzdného účinku motocyklu tak, aby nedocházelo ke zbytečným nebezpečným situacím a ke zlepšení jízdních vlastností a k potlačení příčin vzniku nehody vlivem chybných rozhodnutí řidiče. Je požadováno navrhnout obecný systém, založený především na návrhu senzoriky a řídících obvodů, jejich vzájemných vazeb, návrh řídícího procesoru, který bude bez vědomí řidiče zasahovat do řízení motocyklu.
Stanovení poloměru otáčení u strojů JCB TCA - 74, JCB 444TCAE - 108 a Dieci Agri Plus 40,7 PS pro potřeby počítačových modelů
PRŮŠA, Jakub
Bakalářská práce na téma stanovení poloměrů otáčení u vybrané zemědělské techniky je zaměřena na analýzu pracovních strojů, rozdělení nakladačů z několika úhlů pohledu a na faktory, které ovlivňují provoz vozidel v terénu, jako je prokluz kol, odpor valení, odpor vzduchu nebo pevnost podkladového materiálu. Druhá část práce je věnována vyhodnocení naměřených výsledků u teleskopických nakladačů JCB 541-70, JCB 535-95 AGRI a Dieci AGRI PLUS 40,7 PS a stanovení poloměrů otáčení, které jsou pro větší přehlednost zapsány v tabulkách. V práci jsou také uvedeny skutečné poloměry otáčení a povětrnostní podmínky, které panovaly při sbírání dat u jednotlivých teleskopických nakladačů.
Vliv silových účinků horního táhla tříbodového závěsu na vybrané parametry traktorových souprav
Roleček, Jaroslav ; Porteš, Petr (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsána metodika laboratorního a terénního měření traktorů a traktorových souprav. Práce dále obsahuje grafické a tabulkové zpracování dat z měření a následné vyhodnocení dosažených výsledků. Zabývá se vlivem síly v horním táhle tříbodového závěsu na prokluz kol, výkonnost práce a spotřebu paliva.
Palubní počítač pro elektrickou koloběžku
Stříteský, Vladimír ; Burian, František (oponent) ; Kříž, Vlastimil (vedoucí práce)
Cílem práce je objasnit návrh palubního počítače pro elektrickou koloběžku. Jsou zde stručně popsány jednotlivé části, ze kterých byla elektro-koloběžka postavena. V rámci práce je vytvořena počítačová simulace akcelerace koloběžky, na jejímž základě jsou navrženy 3 možné způsoby ovládání elektropohonu. Práce dále popisuje z jakých částí je složen řídicí systém. Palubní počítač a jeho pomocné obvody jsou poté popsány podrobněji a jsou vysvětleny jejich funkce. V poslední části práce se nachází popis navrženého software.
Návrh řídícího systému motocyklu k potlačení jezdeckých chyb vedoucích k nehodám
Přibyl, Tomáš ; Liška, Jiří (oponent) ; Zuth, Daniel (vedoucí práce)
Práce řeší obecný návrh systému automatického řízení výkonu motoru a brzdného účinku motocyklu tak, aby nedocházelo ke zbytečným nebezpečným situacím a ke zlepšení jízdních vlastností a k potlačení příčin vzniku nehody vlivem chybných rozhodnutí řidiče. Je požadováno navrhnout obecný systém, založený především na návrhu senzoriky a řídících obvodů, jejich vzájemných vazeb, návrh řídícího procesoru, který bude bez vědomí řidiče zasahovat do řízení motocyklu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.