Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití meteorologie a historické srovnání povětrnostních podmínek pro jachting a vodní sporty
Hájek, Petr ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Dvorský, Jaroslav (oponent)
Název: Využití meteorologie a historické srovnání povětrnostních podmínek pro jachting a vodní sporty Cíle: Předložená diplomová práce si klade několik cílů. První z cílů je seznámení se se základy obecné meteorologie. Dále pak zmapování windsurfařských a kitařských spotů v rámci specifických lokalit. Lokality zkoumané a zmapované jsou Nechranice, Rozkoš, Lipno a Nové Mlýny. Poslední částí je vyvrácení nebo potvrzení hypotézy o změně povětrnostních podmínek za období 1980-2014 na zmíněných lokalitách pro jachting a windsurfing. Metody: V práci jsem použil dvě základní výzkumné metody. Metodu obsahové analýzy a rozhovor. Obsahovou analýzou jsem získával informace pro teoretickou část práce za použití odborné jachtařské a meteorologické publikace. Dále pak metodu nestandardizovaného rozhovoru, kterého jsem využil při návštěvě Matematicko - fyzikální fakulty na UK, oddělení meteorologie a klimatologie. Zde jsem svou práci diskutoval s RNDr. Josefem Brechlerem, CSc. Dále pak s předními představiteli windsurfingu v Černé v Pošumaví, a Nechranické přehrady. Výsledek: První část bylo seznámení se se základy obecné meteorologie. Tato část byla úspěšně vypracována v teoretické části. Dále pak zmapování windsurfařských a kitařských spotů v rámci specifických lokalit. Zde jsem popsal jednotlivé spoty, jejich...
Flyboarding
Civín, Petr ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Brtník, Tomáš (oponent)
Název: Flyboarding - metodika výuky začátečníků Cíle: Cílem práce bylo porovnat metodiku výuky začátečníků na flyboardu (americké, vietnamské, české). Dalším cílem bylo vytvořit obrázkové schéma, které pomůže instruktorům přesněji vysvětlit teoretickou část lekce a začátečníkům lekci lépe pochopit. Metoda: V práci jsme použili metodu analýzy a provedli kvantitativní výzkum. Metodou řízeného rozhovoru jsme zjistili základní metodické postupy. Do našeho výzkumu bylo zařazeno 150 začátečníků. Ve sledovaném tříměsíčním období jsme vyhodnotili výsledky dle výukového manuálu od Zapaty [40] a dle kritérií (1. délka teoretické a praktické části lekce, 2. účinnost výuky, 3. využití pomůcek při teoretické části výuky, 4. kvalita výuky historie, bezpečnosti, fungování flyboardingu a vzletu, 5. zpětná vazba začátečníků po ukončení výuky). Výsledky: Zjistili jsme, že nejúčinnější výuka je americká. Instruktážního video dokázalo nejlépe připravit začátečníky na praktickou část výuky, ve které se naučí létat za necelých pět minut. Průměrná je výuka česká, která začátečníky naučí létat do sedmi minut. Tato metoda obsahuje všechny důležité metodické postupy výuky, nicméně z velké části neúplné, či chybně vysvětlené. Nejhorší je vietnamská výuka, která se věnuje teoretickému školení pouze pět minut a začátečníky...
Model tréninkové přípravy mladých budoucích letců na flyboardu
Civín, Petr ; Bačáková, Radka (vedoucí práce) ; Psohlavec, Lukáš (oponent)
Název: Model tréninkové přípravy mladých budoucích letců na flyboardu Cíle: Cílem práce je na základě empirie nejúspěšnějších profesionálních letců na flyboardu vytvořit model tréninkové přípravy pro mladé budoucí letce. Metody: Deset záměrně vybraných respondentů vyplnilo anketu o jejich dosavadních sportovních specializacích. Z nich byli vybráni tři na základě četnosti specifických a nespecifických sportů. S nimi byly provedeny individuální nestandardizované rozhovory, které byly založeny na přímé verbální komunikaci s respondenty. Výsledky: Vytvořili jsme model tréninkové přípravy pro mladé budoucí letce na flyboardu. Model tréninkové přípravy je rozdělený pro děti od šesti do devíti let, ve kterém doporučujeme všeobecnou sportovní přípravu (gymnastika, atletika, plavání, sportovní hry). Dětem od deseti do dvanácti let doporučujeme skoky na trampolíně, skoky do vody, plavání, rovnovážná cvičení, zpevňování těla a protahování. Dětem od třináctého roku doporučujeme začít létat na flyboardu. Klíčová slova: extrémní sport, létání nad vodou, vodní sport, tréninková příprava, změna sportu, adrenalin
Flyboarding
Civín, Petr ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Brtník, Tomáš (oponent)
Název: Flyboarding - metodika výuky začátečníků Cíle: Cílem práce bylo porovnat metodiku výuky začátečníků na flyboardu (americké, vietnamské, české). Dalším cílem bylo vytvořit obrázkové schéma, které pomůže instruktorům přesněji vysvětlit teoretickou část lekce a začátečníkům lekci lépe pochopit. Metoda: V práci jsme použili metodu analýzy a provedli kvantitativní výzkum. Metodou řízeného rozhovoru jsme zjistili základní metodické postupy. Do našeho výzkumu bylo zařazeno 150 začátečníků. Ve sledovaném tříměsíčním období jsme vyhodnotili výsledky dle výukového manuálu od Zapaty [40] a dle kritérií (1. délka teoretické a praktické části lekce, 2. účinnost výuky, 3. využití pomůcek při teoretické části výuky, 4. kvalita výuky historie, bezpečnosti, fungování flyboardingu a vzletu, 5. zpětná vazba začátečníků po ukončení výuky). Výsledky: Zjistili jsme, že nejúčinnější výuka je americká. Instruktážního video dokázalo nejlépe připravit začátečníky na praktickou část výuky, ve které se naučí létat za necelých pět minut. Průměrná je výuka česká, která začátečníky naučí létat do sedmi minut. Tato metoda obsahuje všechny důležité metodické postupy výuky, nicméně z velké části neúplné, či chybně vysvětlené. Nejhorší je vietnamská výuka, která se věnuje teoretickému školení pouze pět minut a začátečníky...
Využití meteorologie a historické srovnání povětrnostních podmínek pro jachting a vodní sporty
Hájek, Petr ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Dvorský, Jaroslav (oponent)
Název: Využití meteorologie a historické srovnání povětrnostních podmínek pro jachting a vodní sporty Cíle: Předložená diplomová práce si klade několik cílů. První z cílů je seznámení se se základy obecné meteorologie. Dále pak zmapování windsurfařských a kitařských spotů v rámci specifických lokalit. Lokality zkoumané a zmapované jsou Nechranice, Rozkoš, Lipno a Nové Mlýny. Poslední částí je vyvrácení nebo potvrzení hypotézy o změně povětrnostních podmínek za období 1980-2014 na zmíněných lokalitách pro jachting a windsurfing. Metody: V práci jsem použil dvě základní výzkumné metody. Metodu obsahové analýzy a rozhovor. Obsahovou analýzou jsem získával informace pro teoretickou část práce za použití odborné jachtařské a meteorologické publikace. Dále pak metodu nestandardizovaného rozhovoru, kterého jsem využil při návštěvě Matematicko - fyzikální fakulty na UK, oddělení meteorologie a klimatologie. Zde jsem svou práci diskutoval s RNDr. Josefem Brechlerem, CSc. Dále pak s předními představiteli windsurfingu v Černé v Pošumaví, a Nechranické přehrady. Výsledek: První část bylo seznámení se se základy obecné meteorologie. Tato část byla úspěšně vypracována v teoretické části. Dále pak zmapování windsurfařských a kitařských spotů v rámci specifických lokalit. Zde jsem popsal jednotlivé spoty, jejich...
Využití meteorologie a historické srovnání povětrnostních podmínek pro jachting a vodní sporty
Hájek, Petr ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Dvorský, Jaroslav (oponent)
Název: Využití meteorologie a historické srovnání povětrnostních podmínek pro jachting a vodní sporty Cíle: Zmapování windsurfařských spotů v rámci specifických lokalit. Vyvrácení nebo potvrzení vědecké otázky o změně povětrnostních podmínek za období 1980-2014 na zmíněných lokalitách pro jachting a windsurfing. Metody: Diplomová práce je deskriptivně analytickou studií. Užitými metodami jsou průzkum a výběr zdrojů, analýza získaných informací a závěrečná syntéza všech získaných poznatků. Výsledek: Deskripce 4 vodních nádrží využívaných pro sportovní účely a analytická práce s povětrnostními hodnotami v uvedených lokalitách. Klíčová slova: meteorologie, vítr, spoty, vodní sporty, jachting.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.