Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam a využití marketingu ve vybrané firmě
BROŽKOVÁ, Nikola
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak vybraná firma využívá marketing a jakou roli marketingu přisuzuje. Práce má dále ukázat, jakou pozornost firma věnuje zákazníkům a jak jsou zákazníci s firmou spokojeni. Autorka si dále stanovila cíl dílčí, jehož úkolem bylo navrhnout případná doporučení na základě zjištěné situace. Data byla získána pomocí strukturovaného rozhovoru s marketingovým ředitelem firmy "AZ". Závěrečná část byla založena na vyhodnocení získaných informací. Autorka na základě stávající situace ve firmě "AZ" navrhla několik změn, které by mohly přispět ke zlepšení aktuální situace ve společnosti "AZ".

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.