Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Škola jako úspěšná firma
Provazníková, Pavlína ; Michalík, David (vedoucí práce) ; Gillernová, Ilona (oponent)
Tato práce se věnuje prostředí základní školy z pohledu psychologie práce a organizace a zaměřuje se na vztah vedoucího pracovníka školy a pedagogů. Ústředním tématem se stává motivace pedagogů, jejich mezilidské vztahy, důvěra a informovanost. Teoretická část nejprve přibližuje téma vedení lidí a školský management a dále se věnuje zmiňovaným tématům. Zabývá se teorií motivace a rozborem konkrétních motivů pracovníků, pracovní skupinou pedagogů a vzájemnými vztahy na pracovišti, důvěrou a chováním, které podporuje vznik důvěryhodného vztahu, komunikací a poradou, jako nástrojem posílení informovanosti podřízených. Cílem empirické části je identifikovat možné souvislosti mezi profesními osobnostními charakteristikami vedoucího pracovníka a vnímáním pedagogů pracovního prostředí a procesů na škole.
Škola jako úspěšná firma
Provazníková, Pavlína ; Michalík, David (vedoucí práce) ; Gillernová, Ilona (oponent)
Tato práce se věnuje prostředí základní školy z pohledu psychologie práce a organizace a zaměřuje se na vztah vedoucího pracovníka školy a pedagogů. Ústředním tématem se stává motivace pedagogů, jejich mezilidské vztahy, důvěra a informovanost. Teoretická část nejprve přibližuje téma vedení lidí a školský management a dále se věnuje zmiňovaným tématům. Zabývá se teorií motivace a rozborem konkrétních motivů pracovníků, pracovní skupinou pedagogů a vzájemnými vztahy na pracovišti, důvěrou a chováním, které podporuje vznik důvěryhodného vztahu, komunikací a poradou, jako nástrojem posílení informovanosti podřízených. Cílem empirické části je identifikovat možné souvislosti mezi profesními osobnostními charakteristikami vedoucího pracovníka a vnímáním pedagogů pracovního prostředí a procesů na škole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.