Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
New Technologies in Education
Jorda, Jakub ; Kopecká, Jana (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
The aim of this work is to explore, summarize, and organise the most influential educational technologies. Furthermore, compare these technologies with each other and divide them into specific categories, such as educational software, websites with learning tools, electronic encyclopaedias, mobile devices, and devices whose main purpose are solely educational. Summarizing these technologies and putting them in an order will help other students to decide what could suit them most and what, on the other hand, has no use for them. It is also the aim to underline the most useful technologies, help to understand their basic functions and their main purposes, and most importantly show their advantages and weaknesses.
Mobilní aplikace "Pejsek záchranář" - cévní mozková příhoda
Rosinská, Monika ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit vzdělávací hru pro děti ve věku 7-10 let na téma první pomoc při cévní mozkové příhodě. Aplikace byla vyvíjena pro operační systém Android ve vývojovém prostředí Unity. Při vývoji byla zohledněna psychologie, emoce a vzdělávání dětí a byla aplikována gamifikace. Děti, které aplikaci vyzkoušely, byly poté schopny popsat příznaky mrtvice a věděly, co mají v takové situaci dělat. Přínosem této práce je, že děti umějí podat první pomoc a kontaktovat zdravotnickou záchrannou službu, pokud je to potřeba. Umějí také rozpoznat příznaky cévní mozkové příhody neboli mrtvice.
Mobilní aplikace "Pejsek záchranář" - cévní mozková příhoda
Rosinská, Monika ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit vzdělávací hru pro děti ve věku 7-10 let na téma první pomoc při cévní mozkové příhodě. Aplikace byla vyvíjena pro operační systém Android ve vývojovém prostředí Unity. Při vývoji byla zohledněna psychologie, emoce a vzdělávání dětí a byla aplikována gamifikace. Děti, které aplikaci vyzkoušely, byly poté schopny popsat příznaky mrtvice a věděly, co mají v takové situaci dělat. Přínosem této práce je, že děti umějí podat první pomoc a kontaktovat zdravotnickou záchrannou službu, pokud je to potřeba. Umějí také rozpoznat příznaky cévní mozkové příhody neboli mrtvice.
New Technologies in Education
Jorda, Jakub ; Kopecká, Jana (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
The aim of this work is to explore, summarize, and organise the most influential educational technologies. Furthermore, compare these technologies with each other and divide them into specific categories, such as educational software, websites with learning tools, electronic encyclopaedias, mobile devices, and devices whose main purpose are solely educational. Summarizing these technologies and putting them in an order will help other students to decide what could suit them most and what, on the other hand, has no use for them. It is also the aim to underline the most useful technologies, help to understand their basic functions and their main purposes, and most importantly show their advantages and weaknesses.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.