Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj volnočasových aktivit v Horní Plané za posledních 100 let
NOVÁ, Veronika
Tato bakalářská práce se zabývá volnočasovými aktivitami ve městě Horní Planá. Nejprve definuje pojem volný čas a zájmová činnost. Poté se věnuje historickému vývoji volného času. Další část se zaměřuje na život v pohraničí ve 20. století a událostmi, které jej výrazně ovlivnily. Následuje část, kde je popsaná historie Horní Plané a místních škol. V poslední části je zmapován vývoj volnočasových aktivit, zařízení, spolků a tradičních společenských akcí ve městě.
Evaluace tréninku sportovní gymnastiky dětí mladšího školního věku v Milevsku
STEJSKALOVÁ, Adéla
Práce se zabývá evaluací tréninku sportovní gymnastiky u dětí mladšího školního věku v Sokole Milevsko. Teoretická část charakterizuje volnočasové aktivity, dále pak organizace, které jsou zaměřené na volnočasové aktivity dětí, zejména organizací T. J. Sokol. Práce také popisuje sportovní gymnastiku. Dále popisuje mladší školní věk, jeho psychický a fyzický vývoj a také prostředí, ve kterém dítě vyrůstá. V neposlední řadě se práce věnuje především vztahem rodičů k volnému času dětí a motivací dětí ke sportu. Praktická část bakalářské práce se zabývá evaluací tréninku sportovní gymnastiky u dětí mladšího školního věku, a to zejména ze tří pohledů. Cílem bakalářské práce je, na základě vybraných faktorů, kterými jsou účast dětí na tréninku, materiální vybavení a finanční podpora, zhodnotit tréninkový proces v oddílu sportovní gymnastiky v Sokole Milevsko.
Volný čas dětí na 2. stupni ZŠ
KRBCOVÁ, Lenka
Bakalářská práce s názvem Volný čas dětí na 2. stupni ZŠ se věnuje současnému pohledu na volný čas dětí a mládeže a důležitost jeho smysluplného využívání. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je vysvětlena problematika volného času, blíže specifikována skupina dětí staršího školního věku a popsány instituce, které se volnočasovými aktivitami zabývají. Cílem praktické části této závěrečné práce bylo získat informace o tom, jakým způsobem tráví děti a mládež této věkové kategorie svůj volný čas, jaké aktivity upřednostňují a zda nabídka volnočasových činností v jejich blízkosti je dostatečná. Závěry dotazníkového šetření jsou zpracovány do tabulek a grafů. Výsledky ukázaly, že děti z výzkumného souboru jsou s náplní svého volného času spokojeny, a to i přes to, že nejsou účastníky žádných zájmových útvarů a kroužků. Nejvíce využívanými volnočasovými činnostmi dětí jsou sport a počítačové aktivity směrované ke komunikačním možnostem internetu a sociálním sítím. Tato práce slouží ke zjištění, o jaké volnočasové aktivity mají děti na Základní škole v Humpolci zájem. Získané informace mohou využít volnočasová zařízení a daná škola k vytvoření aktuálních chybějících kroužků.
Dějiny obce Šumná v letech 1789 - 1990 se zvláštním zřetelem k vývoji místního školství a mimoškolních aktivit.
PISKOVÁ, Ester
Tato bakalářská práce pojednává o dějinách obce Šumná v letech 1789 1990, vývoji školství a volnočasových aktivit. Popisuje celkový pohled na dané historické období v obci Šumná včetně vývoje školství, života občanů, místních aktivit, volnočasových organizací a dopady vlivu politických ideologií. Práce je zpracovaná především na základě obecní a školní kroniky.
Design webu volnočasové organizace s využitím metod HCD
Kodetová, Terezie ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Dědic, Filip (oponent)
Bakalářská práce se zabývá použitím metod přístupu Human-Centered Design při tvorbě webových stránek pro Skautské středisko Luka nad Jihlavou. Cílem práce je tvorba prototypu a návrh realizace webu pomocí metodiky od společnosti IDEO a následné zhodnocení, zda je tento způsob vhodný pro volnočasové organizace. Součástí práce je představení konkrétní organizace, postup a výsledky uživatelského výzkumu, ideačního workshopu a uživatelského testování.
Systém odměňování ve sféře volného času
KRÁČMAROVÁ, Martina
Práce se zabývá systémem odměňování ve sféře volného času. Teoretická část se věnuje motivaci pracovníků, popisem jednotlivých motivačních teorií a jejich představitelů. Dále popisuje systém odměňování a to jak peněžní tak nepeněžní formu. Významná část je věnována zaměstnaneckým benefitům a různým členěním, uplatňováním a realizací. Následně jsou naznačeny možnosti hodnocení pracovníků a vykonané práce. Závěrečná kapitola teoretické části je věnována stěžejní otázce práce, tj. systém odměňování uplatňovaný ve volnočasových organizacích, kam patří i odměňování dobrovolníků. Praktická část obsahuje charakteristiku a srovnání dvou zvolených organizací a to občanského sdružení M-tes a Salesiánského střediska mládeže ? dům dětí a mládeže České Budějovice. Empirické zkoumání je zaměřeno na motivační strategie, systém odměňování, hodnocení a uplatňování zaměstnaneckých výhod, které dané organizace využívají a následně jsou navrhnuty změny a doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.