Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měření hodnoty značky Kingswood
Molodzinovska, Vladyslava
Cílem této bakalářské práce je měření současné výkonnosti značky Kingswood na základě prvků vnímaného marketingového mixu a dimenzí hodnoty značky, jimiž jsou loajalita ke značce, vnímaná kvalita a povědomí o značce s asociacemi spojenými s ní. V teoretické části bakalářské práce se vysvětluje vícerozměrný koncept hodnoty značky a jsou představeny dosavadní výsledky měření vztahů mezi prvky marketingového mixu a hodnotou značky. Na základě teoretických poznatků je postaven koncepční model a jsou formulovány hypotézy pro účel následného statistického testování. S cílem představit cider Kingswood je do teoretické části bakalářské práce také zahrnut aktuální marketingový mix značky. Další část práce popisuje metodiku týkající se regresní a korelační analýzy. Ta je následně využitá v praktické části práce, která se věnuje odhalení vztahů mezi proměnnými a verifikaci předpokladů uvedených v teoretické části práce. V neposlední řadě jsou představeny výsledky práce a nabízena doporučení ohledně vylepšení stávajících prvků marketingového mixu s cílem přispět k vyšší hodnotě značky Kingswood.
Budování značky ŠKODA Auto a.s.
Poláková, Kristýna ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá budováním značky Škoda Auto a.s., která patří mezi nejvýznamnější firmy České republiky. Hlavním cílem mé bakalářské práce je zhodnocení vnímané kvality značky Škoda Auto a.s. pro její zákazníky. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením teorie budování značky a vymezením termínů potřebných k pochopení problematiky. Zmíněný je i automobilový průmysl v České republice a profil společnosti Škoda Auto a.s.. Praktická část se zaobírá hodnocením vnímané kvality značky na základě dotazníkového šetření. Následuje kritické zhodnocení výsledků prostřednictvím SWOT analýzy a doporučení do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.