Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Videoart / Nové možnosti veřejné instalace
Zemková, Apolena ; Pfeiffer, Jan (vedoucí práce) ; Magidová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se bude zaměřovat na umění instalace ve vztahu k prostoru a diváku. V práci bude zmapována historie, vývoj technik a strategie využité pro umocnění významu, prožitku a intenzity děl. Prostorová tvorba a umění instalace jako didaktická technika ve výuce výtvarné výchovy. Praktický výstup ve formě prostorové instalace pracující s tématem rozměru, prostoru, času a prožitku. V teoretické části jsem postupně zmapovala umělce umění od poloviny 19. století až do 20. století a prozkoumala jsem médium instalace ve vztahu k prostoru obecně, galerijnímu a negalerijnímu prostoru a ve vztahu k divákovi. Snažila jsem se zjistit, jak se mění rozměr a způsob instalace, vztah, význam a intenzita díla. Dále jsem prostudovala vývoj technik a strategií na poli instalace a video instalace s důrazem na současné tendence. V praktické části jsem vytvořila autorsko-didaktický výukový artikl v podobě videoartu, který mimo svůj historicko-umělecký kontext pracuje s tématem rozměru, času a prožitku. Ve své práci jsem vytvořila stručný výtah umělců, u kterých mám pocit, že se dotýkají mého tématu a hledala jsem také souvislosti s umělci dnešní doby. Vypracovala jsem tím tedy interpretační učitelskou pozici, která pracuje způsobem, jak intenzivněji užívat prostorovou tvorbu a umění instalace jako didaktickou...
Vývoj vizuální koncepce audiovizuálního díla
Lukomskaia, Valeriia ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Mezuláník, Radek (oponent)
Tato práce pojednává o procesu vytvoření vizuální koncepce od literární předlohy až po hotové audiovizuální dílo. Teoretická část se věnuje vysvětlení pojmu audiovizuální dílo, rozboru možnosti využití vizuálních výrazových prostředků a účinků, které by tyto prostředky měly na vnímaní diváka. Praktická část na příkladu studentského filmu Lovec demonstruje, jak získané teoretické poznatky mohou být aplikovány v praxi. Tato práce může sloužit jako příručka pro začínající režiséry a kameramany. Bude zajímavá i pro milovníky filmu, kteří chtějí nahlédnout na audiovizuální tvorbu ze specifičtějšího pohledu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.