Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
HTML klient virtuální čekárny
Bukovčák, Jakub ; Mlích, Jozef (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a implementáciou HTML klienta pre virtuálnu čakáreň. Cieľom bolo vytvoriť rezervačný systém, ktorý umožňuje používateľom rezerváciu termínov. Tento systém má byť optimalizovaný pre mobilné zariadenia. Používateľ si môže vyberať medzi firmami zapojenými do virtuálnej čakárne a rezervovať si termíny na služby, ktoré poskytujú. Prínosom tejto práce pre používateľa je ušetrenie jeho času, ktorý by strávil zbytočným čakaním v rade na službu. Prínosom pre firmy je lepšia organizácia a správa termínov, ktorá zvýši efektivitu v plánovaní termínov. Taktiež to zvýši spokojnosť zákazníkov so službami, ktoré firmy poskytujú.
Klient virtuální čekárny pro iOS
Bukovský, Luděk ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat uživatelsky přívětivou mobilní aplikaci pro správu termínu a přihlašování na ně pomocí rezervačního systému. Výsledkem je aplikace pro platformu iOS s příjemným designem. Testování proběhlo na uživatelích, kteří aplikaci ohodnotili kladně s jednoduchým ovládáním. Za velký přínos této práce se považuje vhodně navržené uživatelské rozhraní. 
Síťová komunikace pro virtuální čekárnu
Novák, Lukáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Brejcha, Jan (vedoucí práce)
Jádrem této bakalářské práce je podrobně popsat návrh komunikačního protokolu pro komunikaci klient/server a vytvoření fungujícího prototypu serverové části. Pro tuto komunikaci bylo využito návrhového přístupu REST, který využívá zejména funkci GET a POST transportního protokolu HTTP. Prototyp serverové části aplikace je vytvořen v jazyce PHP za pomoci micro‑frameworku Silex. Protokol je navržen jak pro mobilní klienty, ze kterých je prováděno zařazování do front, tak pro klienty, ze kterých se tato fronta řídí a spravuje. Na konci práce je popsáno testování navrženého protokolu s funkčním prototypem serverové části.
Klient virtuální čekárny pro poskytovatele služeb
Holcman, Jaroslav ; Brejcha, Jan (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat klientskou aplikaci s grafickým uživatelským rozhraním pro poskytovatele služeb v rámci projektu Virtuální čekárna. Grafické uživatelské rozhraní umožňuje poskytovateli pracovat s frontami zákazníků, objednávat zákazníky na určené termíny a celkově pracovat s daty, která jsou uložena na serveru. Uživatelské rozhraní je vytvořeno pomocí technologie WPF z .NET Frameworku od firmy Microsoft. Text této práce popisuje projekt Virtuální čekárny jako celku, dále podrobněji klienta pro poskytovatele služeb a také technologie, které byly použity pro vytvoření klienta.
HTML klient virtuální čekárny
Bukovčák, Jakub ; Mlích, Jozef (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a implementáciou HTML klienta pre virtuálnu čakáreň. Cieľom bolo vytvoriť rezervačný systém, ktorý umožňuje používateľom rezerváciu termínov. Tento systém má byť optimalizovaný pre mobilné zariadenia. Používateľ si môže vyberať medzi firmami zapojenými do virtuálnej čakárne a rezervovať si termíny na služby, ktoré poskytujú. Prínosom tejto práce pre používateľa je ušetrenie jeho času, ktorý by strávil zbytočným čakaním v rade na službu. Prínosom pre firmy je lepšia organizácia a správa termínov, ktorá zvýši efektivitu v plánovaní termínov. Taktiež to zvýši spokojnosť zákazníkov so službami, ktoré firmy poskytujú.
Klient virtuální čekárny pro poskytovatele služeb
Holcman, Jaroslav ; Brejcha, Jan (oponent) ; Kolář, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat klientskou aplikaci s grafickým uživatelským rozhraním pro poskytovatele služeb v rámci projektu Virtuální čekárna. Grafické uživatelské rozhraní umožňuje poskytovateli pracovat s frontami zákazníků, objednávat zákazníky na určené termíny a celkově pracovat s daty, která jsou uložena na serveru. Uživatelské rozhraní je vytvořeno pomocí technologie WPF z .NET Frameworku od firmy Microsoft. Text této práce popisuje projekt Virtuální čekárny jako celku, dále podrobněji klienta pro poskytovatele služeb a také technologie, které byly použity pro vytvoření klienta.
Síťová komunikace pro virtuální čekárnu
Novák, Lukáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Brejcha, Jan (vedoucí práce)
Jádrem této bakalářské práce je podrobně popsat návrh komunikačního protokolu pro komunikaci klient/server a vytvoření fungujícího prototypu serverové části. Pro tuto komunikaci bylo využito návrhového přístupu REST, který využívá zejména funkci GET a POST transportního protokolu HTTP. Prototyp serverové části aplikace je vytvořen v jazyce PHP za pomoci micro‑frameworku Silex. Protokol je navržen jak pro mobilní klienty, ze kterých je prováděno zařazování do front, tak pro klienty, ze kterých se tato fronta řídí a spravuje. Na konci práce je popsáno testování navrženého protokolu s funkčním prototypem serverové části.
Klient virtuální čekárny pro iOS
Bukovský, Luděk ; Kolář, Martin (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat uživatelsky přívětivou mobilní aplikaci pro správu termínu a přihlašování na ně pomocí rezervačního systému. Výsledkem je aplikace pro platformu iOS s příjemným designem. Testování proběhlo na uživatelích, kteří aplikaci ohodnotili kladně s jednoduchým ovládáním. Za velký přínos této práce se považuje vhodně navržené uživatelské rozhraní. 

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.