Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamách
MARKOVÁ, Simona
Diplomová práce se věnuje využití stratifikačních vrstev národního jazyka v reklamách. Teoretická část představuje historii a vývoj reklamy, upozorňuje na její legislativní úpravy a popisuje marketingovou komunikaci. Část věnovaná slovní zásobě se zaměřuje na její změny a současné tendence. Dále jsou představeny vrstvy slovní zásoby a jsou zobrazeny chyby na konkrétních reklamách. Empirická část uvádí projekt pro žáky základní školy a výzkum, který vychází ze sestaveného dotazníku. Výsledky jsou podrobeny analýze a jsou porovnány s předem stanovenými hypotézami. Celá práce je orientována na vnímání jednotlivých složek národního jazyka jak mladistvými, tak i dospělými recipienty.
Reklama a média
Maříková, Michaela ; Polívková, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje základní charakteristiku reklamy a srovnání její pozice ve vybraném sdělovacím prostředku-televizi v České republice a v Německu. V teoreticé části je definována reklama a popsán její vývoj až do současné doby. Porovnání její pozice v oblasti televizního vysílání probíhá na základě několika kritérií-legislativní vymezení a právní úpravy, způsob financování a obecné názory a postoje obyvatel obou zemí k dané problematice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.