Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Užití nových technologií při tvorbě didaktických pomůcek pro nevidomé a slabozraké plavce
Hájíček, Marek ; Kovařovic, Karel (vedoucí práce) ; Kramperová, Veronika (oponent)
Název: Užití nových technologií při tvorbě didaktických pomůcek pro nevidomé a slabozraké plavce Zpracoval: Marek Hájíček Vedoucí práce: PaedDr. Karel Kovařovic Cíle práce: Cílem práce je ověřit vnímatelnost hmatového 3D modelu zrakově postiženými a ověřit jeho využitelnost při plavecké výuce zrakově postižených. Metodika práce: Posouzení vnímatelnosti 3D modelů na základě osobní anamnézy a testu základních znalostí anatomické topografie člověka a gymnastického názvosloví za pomocí speciálních 3D modelů a malířského modelu člověka u zrakově postižených probandů. Výsledky práce: Na základě výsledků testu a porovnání výsledků mezi jednotlivými kategoriemi jsem zjistil, že zvolená velikost a parametry speciálních 3D modelů je dostatečná a že zrakově postižení na tyto hmatové pomůcky reagují velmi dobře. Dle dosažených výsledků mohu tvrdit, že mnou požadované znalosti jsou u probandů dostatečné k potřebám dalšího výzkumu. Klíčová slova: Výuka plavání, zrakově postižení, plavecké pomůcky, 3D tiskárny, 3D model.
Výuka plavání v mateřských školách
NACHTNEBLOVÁ, Lucie
Cílem bakalářské práce na téma " Výuka plavání v mateřských školách" bylo zachytit formy výuky plavání u dětí v předškolním věku a poukázat na pozitivní a negativní motivační faktory této oblíbené aktivity, objevující se v mateřských školách. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán tělesný a pohybový rozvoj dítěte v předškolním věku, dále navazuje na plaveckou výuku pro děti ve věku pěti až šesti let. V praktické části jsou představovány výsledky kvalitativního výzkumu, realizované metodou pozorování a rozhovorů s dětmi předškolního věku. Některé rozhovory byly pořízeny hned po plaveckém výcviku a jiné byly zaznamenány v mateřských školách. Výsledky ukázaly, že děti plavání zbožňují, především mají rády radovánky ve vodě, které jsou uskutečňovány pomocí her. Mimo jiné bylo zjištěno, že si děti z výuky plavání odnáší převážně jenom pozitivní emoce a prožitky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.