Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Analýza chování železniční koleje na účinky pojezdu železničního vozidla
Peňázová, Gabriela ; Kala, Jiří (oponent) ; Salajka, Vlastislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studiem možností modelování železniční tratě. Jsou vytvořeny výpočtové modely koleje v programovém systému ANSYS Classic. Zjednodušený rovinný výpočtový model reprezentuje podélnou polovinu klasické jednokolejné konstrukce, prostorové výpočtové modely reprezentují klasickou jednokolejnou konstrukci a pevnou jízdní dráhu RHEDA 2000. Statická a dynamická odezva rovinného výpočtového modelu koleje je porovnána s analytickým výpočtem dle Timošenka a Frýby. Statická a dynamická odezva prostorových modelů je analyzována a následně porovnána.
Rešerše zaměřena na naklápěcí segmentová ložiska (výpočtové a experimentální modelování)
Havlásek, Michal ; Chlud, Michal (oponent) ; Malenovský, Eduard (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na výpočtové a experimentální modelování naklápěcích segmentových ložisek. Výpočtové i experimentální modelování vychází z řešení problematiky mazání anglickým profesorem Osbornem Reynoldsem, publikované roku 1886. Hlavní částí práce tvoří popis v současnosti nejpoužívanějších výpočtových modelů, v čele s TEHD analýzou, a dále jediných dvou experimentálních zařízení pro testování naklápěcí segmentová ložiska. Práce je doplněna o predikce vývoje výpočtových modelů u naklápěcích segmento-vých ložisek.
Návrh a konstrukce ukázkové úlohy do předmětu PPI
Král, Jiří ; Krejčí, Petr (oponent) ; Návrat, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením výpočtového modelu pro určení napjatosti a deformace rovinné prutové soustavy.Na základě tohoto modelu je pak následně vytvořen fyzický model určený pro výukové účely. S využitím tenzometrů bude měřeno napětí jednotlivých prutů soustavy. V závěru budou prezentovány případné rozdíly mezi teoretickým a reálným modelem.
Analýza chování železniční koleje na účinky pojezdu železničního vozidla
Peňázová, Gabriela ; Kala, Jiří (oponent) ; Salajka, Vlastislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studiem možností modelování železniční tratě. Jsou vytvořeny výpočtové modely koleje v programovém systému ANSYS Classic. Zjednodušený rovinný výpočtový model reprezentuje podélnou polovinu klasické jednokolejné konstrukce, prostorové výpočtové modely reprezentují klasickou jednokolejnou konstrukci a pevnou jízdní dráhu RHEDA 2000. Statická a dynamická odezva rovinného výpočtového modelu koleje je porovnána s analytickým výpočtem dle Timošenka a Frýby. Statická a dynamická odezva prostorových modelů je analyzována a následně porovnána.
Rešerše zaměřena na naklápěcí segmentová ložiska (výpočtové a experimentální modelování)
Havlásek, Michal ; Chlud, Michal (oponent) ; Malenovský, Eduard (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na výpočtové a experimentální modelování naklápěcích segmentových ložisek. Výpočtové i experimentální modelování vychází z řešení problematiky mazání anglickým profesorem Osbornem Reynoldsem, publikované roku 1886. Hlavní částí práce tvoří popis v současnosti nejpoužívanějších výpočtových modelů, v čele s TEHD analýzou, a dále jediných dvou experimentálních zařízení pro testování naklápěcí segmentová ložiska. Práce je doplněna o predikce vývoje výpočtových modelů u naklápěcích segmento-vých ložisek.
Návrh a konstrukce ukázkové úlohy do předmětu PPI
Král, Jiří ; Krejčí, Petr (oponent) ; Návrat, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením výpočtového modelu pro určení napjatosti a deformace rovinné prutové soustavy.Na základě tohoto modelu je pak následně vytvořen fyzický model určený pro výukové účely. S využitím tenzometrů bude měřeno napětí jednotlivých prutů soustavy. V závěru budou prezentovány případné rozdíly mezi teoretickým a reálným modelem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.