Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nepřímé vstřikování paliva dvoudobého motoru
Kovář, Michal ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší nepřímé vstřikování paliva u vyvíjeného dvoudobého motoru pro motocrossový sidecar. Účelem této práce bylo navržení vstřikovacího systému paliva společně s navržením délky vstřikovacích časů. Pro určení vstřikovacích časů bylo třeba určit kompletní výfukovou soustavu, která ovlivňuje plnící účinnost motoru. Závěry byly založeny na základě rešerše v oblasti dvoudobých motorů a výpočtů určujících množství paliva na jeden cyklus. Byl určen způsob vstřikování paliva společně s umístěním vstřikovacího ventilu, dále vstřikovací ventil, který je možné použít a posléze i vstřikovací časy, které je možné zadat do řídící jednotky.
Nepřímé vstřikování paliva dvoudobého motoru
Kovář, Michal ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší nepřímé vstřikování paliva u vyvíjeného dvoudobého motoru pro motocrossový sidecar. Účelem této práce bylo navržení vstřikovacího systému paliva společně s navržením délky vstřikovacích časů. Pro určení vstřikovacích časů bylo třeba určit kompletní výfukovou soustavu, která ovlivňuje plnící účinnost motoru. Závěry byly založeny na základě rešerše v oblasti dvoudobých motorů a výpočtů určujících množství paliva na jeden cyklus. Byl určen způsob vstřikování paliva společně s umístěním vstřikovacího ventilu, dále vstřikovací ventil, který je možné použít a posléze i vstřikovací časy, které je možné zadat do řídící jednotky.
Vliv režimu práce zážehového motoru na jeho tepelnou bilanci
Studený, Petr
Tato diplomová práce je zpracována na téma Vliv režimu práce zážehového motoru na jeho tepelnou bilanci. Práce je rozdělena na dvě části. První se zaměřuje na charakteristiky spalovacích motorů a na jednotlivé komponenty automobilu se zážehovým motorem, které úzce souvisí s měřením tepelné bilance. Druhá část diplomové práce popisuje metodiku měření tepelné bilance na zážehovém motoru v motorové zkušebně Ústavu techniky a automobilové dopravy Mendelovy univerzity v Brně a zaměřuje se především na změnu složek jednotlivých tepelných toků v různých režimech zatížení a na jejich grafické znázornění.
Úplná charakteristika spalovacího motoru a její využití při provozu vozidla
Kopr, Pavel
Tato diplomová práce je zpracovaná na téma "Úplná charakteristika spalovacího motoru a její využití při provozu vozidla." Pojednává o tepelné bilanci zážehového motoru. Práce je rozdělaná na dvě části. V první části diplomové práce se zaměřuji na jednotlivé části vozidla, které přímo souvisí s tepelnou bilancí, jako jsou motor, chladící soustava a výfuková soustava. Tyto části vozidla se budu snažit blíže popsat a rozdělit. V druhé části diplomové práce je popisována metodika měření tepelné bilance na zážehovém motoru v motorové zkušebně Ústavu techniky a automobilové dopravy Mendelovy univerzity v Brně. Práce se zaměřuje na spotřebu paliva, změny v teplotách chladicí kapaliny, nasávaného vzduchu a výfukových plynů a na výpočet tepelné bilance.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.