Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rizikové chování u dětí školního věku a možnosti školy je ovlivnit
Doubalová, Jana ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Večerka, Kazimír (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na zkušenosti žáků šestých a devátých tříd základních škol ve Dvoře Králové nad Labem s projevy rizikového chování. Teoretická část vymezuje pojmy vztahující se k období dospívání, rizikového chování a prevenci. Dále se zabývá postupy při výskytu rizikového chování na základních školách. Praktická část prezentuje výsledky vlastního empirického šetření a nese znaky kvantitativního výzkumu. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, v jaké míře mají žáci 2. stupně základních škol ve Dvoře Králové nad Labem osobní zkušenost s rizikovým chováním. Nástrojem metody sběru dat byl dotazník. Výsledky výzkumného šetření budou přínosem v prevenci rizikového chování na základních školách ve Dvoře Králové nad Labem.
Rizikové chování u dětí školního věku a možnosti školy je ovlivnit
Doubalová, Jana ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Večerka, Kazimír (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na zkušenosti žáků šestých a devátých tříd základních škol ve Dvoře Králové nad Labem s projevy rizikového chování. Teoretická část vymezuje pojmy vztahující se k období dospívání, rizikového chování a prevenci. Dále se zabývá postupy při výskytu rizikového chování na základních školách. Praktická část prezentuje výsledky vlastního empirického šetření a nese znaky kvantitativního výzkumu. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, v jaké míře mají žáci 2. stupně základních škol ve Dvoře Králové nad Labem osobní zkušenost s rizikovým chováním. Nástrojem metody sběru dat byl dotazník. Výsledky výzkumného šetření budou přínosem v prevenci rizikového chování na základních školách ve Dvoře Králové nad Labem.
Preventivní a represivní systém na základních školách
ĎURKOVIČOVÁ, Zuzana
Práce se zabývá represivním výchovným systémem a preventivním výchovným systémem, který ve své praxi využíval don Bosco. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, který ze systémů se odráží v chování učitelů vůči žákům. Práce je rozdělena na pět částí, které se shodují s počtem jednotlivých kapitol. První kapitola popisuje vznik preventivního systému. Druhá část popisuje tři základní pilíře preventivního systému. Třetí kapitola objasňuje rozdíly mezi preventivním a represivním systémem. Čtvrtá část se zabývá výchovou, jejími činiteli a prostředky a jak se odráží v obou systémech. Poslední část obsahuje kvantitativní výzkum, kde bylo použito šetření pomocí dotazníků. Cíl tohoto výzkumu se shoduje s výše uvedeným cílem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.