Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Konstrukce řízení ultralehkých letounů
Marek, Ondřej ; Šplíchal, Jan (oponent) ; Juračka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá soustavou řízení ultralehkého kluzáku D-14. Na základě rešerše používaných konstrukčních řešení na ULL je navrženo vlastní konstrukční provedení jednotlivých prvků a uzlů. Dále je v souladu s předpisem UL-2 určeno zatížení tras hlavního řízení. Součástí je i 3D model trupu letounu s prvky jednotlivých soustav.
Koncepce uspořádání ocasních ploch na letounu
Podhorský, Matěj ; Pejchar, Jan (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce nabízí základní přehled koncepcí uspořádání ocasních ploch. Obsahuje teoretický úvod, který vysvětluje pojmy nezbytné pro pochopení problematiky ocasních ploch. V hlavní části jsou představeny nejpoužívanější koncepce uspořádání ocasních ploch, u každé koncepce je uveden stručný popis konstrukce, výhod a nevýhod a letouny, které danou koncepci používají.
Náhrada kovových ocasních ploch letounu VUT 100 kompozitními
Berka, Martin ; Cejpek, Jakub (oponent) ; Mališ, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem kompozitní vodorovné ocasní plochy letounu VUT 100. Je proveden výpočet zatížení a výběr rozhodujících případů zatížení. Je navržena vnitřní konstrukce stabilizátoru a pravého výškového kormidla. Jsou vybrány konstrukční materiály a proveden návrh skladby kompozitních materiálů. Jsou vytvořeny MKP modely stabilizátoru a pravého výškového kormidla v systému MSC Patran a následně provedena pevnostní kontrola těchto modelů pro vybrané případy zatížení za pomoci softwaru MSC Nastran a COMPOST.
Náhrada kovových ocasních ploch letounu VUT 100 kompozitními
Berka, Martin ; Cejpek, Jakub (oponent) ; Mališ, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem kompozitní vodorovné ocasní plochy letounu VUT 100. Je proveden výpočet zatížení a výběr rozhodujících případů zatížení. Je navržena vnitřní konstrukce stabilizátoru a pravého výškového kormidla. Jsou vybrány konstrukční materiály a proveden návrh skladby kompozitních materiálů. Jsou vytvořeny MKP modely stabilizátoru a pravého výškového kormidla v systému MSC Patran a následně provedena pevnostní kontrola těchto modelů pro vybrané případy zatížení za pomoci softwaru MSC Nastran a COMPOST.
Koncepce uspořádání ocasních ploch na letounu
Podhorský, Matěj ; Pejchar, Jan (oponent) ; Píštěk, Antonín (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce nabízí základní přehled koncepcí uspořádání ocasních ploch. Obsahuje teoretický úvod, který vysvětluje pojmy nezbytné pro pochopení problematiky ocasních ploch. V hlavní části jsou představeny nejpoužívanější koncepce uspořádání ocasních ploch, u každé koncepce je uveden stručný popis konstrukce, výhod a nevýhod a letouny, které danou koncepci používají.
Konstrukce řízení ultralehkých letounů
Marek, Ondřej ; Šplíchal, Jan (oponent) ; Juračka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá soustavou řízení ultralehkého kluzáku D-14. Na základě rešerše používaných konstrukčních řešení na ULL je navrženo vlastní konstrukční provedení jednotlivých prvků a uzlů. Dále je v souladu s předpisem UL-2 určeno zatížení tras hlavního řízení. Součástí je i 3D model trupu letounu s prvky jednotlivých soustav.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.