Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vybraných televizních on-line kanálů a jejich práce se zábavními obsahy
Jelínek, Jiří ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Géla, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá vztahem televizních vydavatelů a internetu, respektive jakým způsobem televizní vydavatelé využívají internetové kanály pro komunikaci s uživateli. Práce přitom vychází ze závěrů několika analýz, které zjistily, že televizní vydavatelé aplikují televizní logiku i u svých internetových kanálů, čímž plně nevyužívají potenciál internetu. Cílem práce bylo toto tvrzení ověřit, a zjistit, jakým způsobem pracují vybraní čeští a zahraniční vydavatelé se svými webovými stránkami a sociálními sítěmi, a jak přistupují ke svému publiku. K tomuto účelu byla provedena obsahová analýza webových stránek a profilů na sociálních sítích 20 vybraných pořadů, na jejímž základě byla komunikace každého zkoumaného pořadu i vydavatele kategorizována dle typologie přístupů k publiku od Eugenie Siapery. Kvůli značným rozdílům v komunikaci jednotlivých pořadů práce identifikovala i hlavní faktory ovlivňující podobu komunikace.
Analýza vybraných televizních on-line kanálů a jejich práce se zábavními obsahy
Jelínek, Jiří ; Kruml, Milan (vedoucí práce) ; Géla, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá vztahem televizních vydavatelů a internetu, respektive jakým způsobem televizní vydavatelé využívají internetové kanály pro komunikaci s uživateli. Práce přitom vychází ze závěrů několika analýz, které zjistily, že televizní vydavatelé aplikují televizní logiku i u svých internetových kanálů, čímž plně nevyužívají potenciál internetu. Cílem práce bylo toto tvrzení ověřit, a zjistit, jakým způsobem pracují vybraní čeští a zahraniční vydavatelé se svými webovými stránkami a sociálními sítěmi, a jak přistupují ke svému publiku. K tomuto účelu byla provedena obsahová analýza webových stránek a profilů na sociálních sítích 20 vybraných pořadů, na jejímž základě byla komunikace každého zkoumaného pořadu i vydavatele kategorizována dle typologie přístupů k publiku od Eugenie Siapery. Kvůli značným rozdílům v komunikaci jednotlivých pořadů práce identifikovala i hlavní faktory ovlivňující podobu komunikace.
Self-Service Business Intelligence v modelu řízení podnikové informatiky (MBI)
Chalupa, Pavel ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Bosák, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj referenčního modelu MBI (Management of Business Informatics) vyvíjeného na půdě Katedry informačních technologií Vysoké školy ekonomické v Praze ve spolupráci s Katedrou softwarového inženýrství ČVUT. Cílem práce je představení problematiky implementace a provozu Self-Service Business Intelligence řešení ve firmě. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první část stručně popisuje principy Self-Service BI řešení, definuje jeho možné přínosy a efekty ve firmě a porovnává možnosti využití Self-Service BI s klasickým Business Intelligence řešením. Druhá část je zaměřena především na již zmíněné rozšíření modelu MBI. V této části jsou představeny nejčastější úlohy spojené s implementací a provozem Self-Service BI, jejich vazby na uživatelské role, a významné faktory, kterými může být toto řešení ovlivňováno.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.