Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace webových stránek FIT
Zikmund, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Chmelař, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá teorií kvality webových stránek a způsoby její kontroly. Dále pak ukazuje postup vedoucí k vytvoření moderní webové prezentace Fakulty informačních technologií VUT v Brně s ohledem na aktuální trendy webových technologií a také na požadavky, které webová prezentace pro veřejnou vzdělávací instituci definuje. Cílem je prozkoumat webové trendy mezi světovými univerzitami, postavit webové stránky FIT do srovnání s prezentacemi vybraných škol a spolu s hlubší analýzou definovat nedostatky, které se na aktuální webové prezentaci FIT vyskytují. Poté na základě těchto informací navrhnout relevantní nápravu a vytvořit prototypy nové webové prezentace. V práci budou často zmiňovány a využívány nejrůznější metodiky českých i mezinárodních organizací, které slouží jako užitečná vodítka k vytvoření kvalitní přístupné webové prezentace, stejně jako nástroj k ověření, jaké aspekty prezentace splňuje.
Srovnání vybraných webových stránek v oblasti služeb cestovního ruchu v Evropě
Pálek, David ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Peterka, Václav (oponent)
Hlavní cílem práce je vytvořit metodiku pro porovnání vybraných turistických webových stránek. Na vytvořenou metodiku budou aplikovány vybrané turistické webové stránky. V úvodu bude vysvětlen turistický ruch jako pojem, jeho krátká historie a chování lidí. Druhá část úvodu je věnována internetovým stránkám, kde je rozebrán jejich jejich vývoj, funkce a technologie. Před vytvořením a aplikováním metodiky pro porovnání stránek jsou vypsány kritéria výběru měst. Budou vybrána tři města evropy. Z těchto tří měst vyjde z metodiky jeden vítěz. V závěru kapitoly o metodice bude vyhodnocení srovnávaných webových stránek. Další část práce se věnuje uživatelskému testu, kde bude vytvořena anketa, která zobrazí chování uživatelů na stránkách a kvalitu jednotlivých stránek. Dále budou porovnány výsledky ankety a metodiky. V poslední části je uvedeno jak optimálně navrhovat webové stránky aby v nich nebyl uživatel ztracen a aby si je oblíbil a s postupem času se na ně vracel. Práce obsahuje závěrečné hodnocení celého průběhu a v předposlední kapitole hodnocení webových stránek, které byly srovnávány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.