Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém hodnocení učitelů na FTVS UK
Veselá, Anna ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Systém hodnocení učitelů na FTVS UK Cíle: Cílem práce je zjištění funkčnosti hodnotícího systému učitelů na fakultě Tělesné výchovy a sportu. Na základě zjištěných informací vytvoření hodnotícího systému a jeho aplikace v praxi. První část hodnotícího systému je zaměřena na hodnocení ve vztahu nadřízený-podřízený. Druhá část je zaměřena na tvorbu a aplikaci hodnotícího dotazníku, kdy studenti hodnotí učitele a předměty a vyhodnocení těchto dotazníků. Metody: V práci jsem použila metodu řízeného interwiev. Řízená interwiev jsem vedla s vedoucími pracovníky kateder. Dále jsem použila hodnotící dotazník, při jehož zpracování jsem využívala četnosti a procentní vyjádření četností odpovědí. Pro grafické znázornění jsem využila koláčové a sloupcové grafy. Výsledky: Zjistila jsem, že na naší fakultě není zaveden hodnotící systém, kdy je podřízený pravidelně hodnocen nadřízeným. V případě hodnocení nadřízený-podřízení, je zaveden systém finančního hodnocení na základě zařazení do platových tabulek. Hodnocení vyučujících studenty není fakultou zavedeno, což odporuje Řádu pro hodnocení výuky studenty Univerzity Karlovy z roku 2001. Klíčová slova: Hodnocení, výuka, systém hodnocení, učitel VŠ
Systém hodnocení učitelů na FTVS UK
Veselá, Anna ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Systém hodnocení učitelů na FTVS UK Cíle: Cílem práce je zjištění funkčnosti hodnotícího systému učitelů na fakultě Tělesné výchovy a sportu. Na základě zjištěných informací vytvoření hodnotícího systému a jeho aplikace v praxi. První část hodnotícího systému je zaměřena na hodnocení ve vztahu nadřízený-podřízený. Druhá část je zaměřena na tvorbu a aplikaci hodnotícího dotazníku, kdy studenti hodnotí učitele a předměty a vyhodnocení těchto dotazníků. Metody: V práci jsem použila metodu řízeného interwiev. Řízená interwiev jsem vedla s vedoucími pracovníky kateder. Dále jsem použila hodnotící dotazník, při jehož zpracování jsem využívala četnosti a procentní vyjádření četností odpovědí. Pro grafické znázornění jsem využila koláčové a sloupcové grafy. Výsledky: Zjistila jsem, že na naší fakultě není zaveden hodnotící systém, kdy je podřízený pravidelně hodnocen nadřízeným. V případě hodnocení nadřízený-podřízení, je zaveden systém finančního hodnocení na základě zařazení do platových tabulek. Hodnocení vyučujících studenty není fakultou zavedeno, což odporuje Řádu pro hodnocení výuky studenty Univerzity Karlovy z roku 2001. Klíčová slova: Hodnocení, výuka, systém hodnocení, učitel VŠ

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.