Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reputační systémy - vliv na rozhodování zákazníka
Štěpánek, Matěj ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem reputačních systému na rozhodování zákazníka. Hlavním cílem je zjistit, zdali reputační systémy ovlivňují spotřebitele. Cíle bylo dosáhnuto pomocí dotazníkového šetření u předem vybrané skupiny respondentů a jeho následného vyhodnocení. Výsledkem práce je prezentace výsledků analýzy vlivu reputačních systému na rozhodování zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou popsány a zpracovány pojmy důležité pro dotazníkové šetření. Konkrétně to jsou pojmy: reputace, reputační systémy, reputační weby, spotřebitelské chování a kupní rozhodovací proces. Dále jsou charakterizovány typy online spotřebitelů, které jsou také použity v šetření. V druhé části jsou prezentovány výsledky analýzy dat, získaných z dotazníkového šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.