Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Režisérova (spolu)práce s hercem
Šmíd, Jakub ; POTMĚŠIL, Jan (vedoucí práce) ; MAREK, Pavel (oponent)
Práce se zabývá jednotlivými fázemi spolupráce filmového režiséra s hercem při tvorbě dramatické postavy. Kapitoly se zabývají analýzou scénáře, procesem obsazení herce, různými přístupy ke zkoušení, realizací filmového díla a jeho postprodukcí.
Text a podtext, význam a výraz
Šmejkalová, Kamila ; PAVELKA, Tomáš (vedoucí práce) ; KUDLÁČKOVÁ, Jana (oponent)
Práce pojednává o celkovém tvůrčím procesu, kterým prochází herec, od setkání s textem až po výsledné představení a práci na roli během repríz. V práci se vyjadřuji ke konkrétním pojmům, hledám jejich paralely a význam v herecké tvorbě. K tomuto tématu se vyjadřuji skrze vlastní zkušenosti, popisem určitých prací během studia DAMU a následného působení v angažmá v divadle J. K. Tyla v Plzni.
Producentská dramaturgie postavení producenta v českém filmovém p růmyslu a jeho vliv na projekty
Stránská, Martina ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; ŠUSTER, Jan (oponent)
S "producentskou dramaturgií" jsem se poprvé setkala během workshopu MidPoint, který se věnuje aktivnímu vzdělávání mladých režisérů, scénáristů a producentů. Takovému vzdělávání se věnují i další evropské workshopy (ACE, EAVE) určené pro mladé producenty. Producent zde není brán pouze jako investor, administrativní složka audiovizuálního díla, ale jako jeden ze stěžejních tvůrčích hybatelů projektu. zajímalo mě tedy, co se přesně termín ?producentská dramaturgie? míní, co všechno obsahuje a hlavně, jak se s ním zachází v producentské praxi. Práce vznikla z osobního zájmu o téma a osobní potřeby pojmenovat práci producenta.
Kreativní myšlení a jeho podpora v manažerské praxi
Dvořák, Radek ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
V předkládané práci se věnuji tvořivosti, kreativnímu myšlení a jeho podpoře v manažerské praxi. Kreativní myšlení a inovace jsou v dnešní době velmi žádané, proto je třeba porozumět tomu, jak se vážou na vedení organizace a jak má vedení podporovat v této problematice své zaměstnance. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem je ve zkoumané společnosti podporováno kreativní myšlení zaměstnanců a jaký je přístup k vytváření prostředí podporující kreativitu ze strany vedení. K naplnění cílů práce byl proveden výzkum zahrnující studium podnikových dokumentů, zúčastněné pozorování, rozhovor a dotazníkové šetření. Na základě zjištěných výsledků, pak bude možné identifikovat aktuální stav společnosti a poté formulovat návrhy a doporučení na změny. Tyto změny by měly mít vliv na zlepšení podpory kreativity u zaměstnanců a tím i zlepšení hospodářské efektivnosti.
Možnosti rozvoje tvořivosti u zaměstnanců vybrané organizace
Pochman, Martin ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvořivostí a možnostmi jejího rozvoje. Tvořivost je každodenní součástí lidského života. Prosperita každého podniku závisí na jeho inovační schopnosti. Hlavním zdrojem inovací jsou její zaměstnanci, a to zejména ti, kteří nejvíce zvyšují tvůrčí potenciál firmy. Dílčím cílem této práce je teoreticky popsat problematiku tvořivosti a jejího významu pro hospodářskou organizaci. Na teoretické poznatky z oblasti kreativity navazuje jejich praktická aplikace v konkrétní organizaci. Hlavním cílem práce je analýza kreativního prostředí ve vybrané společnosti. Tato společnost je lídrem na trhu mléčných výrobků v ČR. Metodou rozhovoru a dotazníku byly získány potřebné informace k určení silných a slabých stránek společnosti v oblasti kreativity. Na základě těchto informací jsou navrhnuta osobní doporučení této firmě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.