Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra v Unity s využitím genetických algoritmů
Bábek, Radomír ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Vlnas, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na oblasti herního vývoje a genetických algoritmů. Popisuje návrh~a implementaci hry PlantEVO, ve které figurují speciální bojové rostliny. Úkolem hráče je pochopit fungování genetického algoritmu a využít ho co možná nejefektivněji při šlechtění svých roslin. Následně je síla jeho rostlin otestována v online soubojích proti ostatním hráčům. Souboje probíhají ve stylu tahové strategie. Hra využívá architekturu klient-server. Klien je naprogramován v herním enginu Unity, server využívá architekturu REST API.
Multiagentní podpora pro vytváření strategických her
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh frameworku, který usnadní tvorbu počítačem řízených protivníků ve strategických hrách. V práci se soustředíme na analýzu typů strategických her a systémů umělé inteligence používaných v současných hrách. Budou vysvětleny problémy, jež se u těchto systémů vyskytují a jak je agentní systémy řeší. Dále je s využitím těchto poznatků navržen a implementován framework, který slouží jako podpora pro tvorbu inteligentních systémů ve strategických hrách.
Simultánní tahová hra pro mobilní zařízení
Staruch, Michal ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Yaghob, Jakub (oponent)
Práce se zabývá návrhem a realizací tahové strategické hry se simultánním hraním pro systém Android. Součástí této práce je analýza nejhranějších her pro systém Android, omezení mobilních zařízení a potřebných knihoven. V práci je následně popsán princip fungování prototypu herního serveru a zátěžový test implementace tohoto prototypu. Na základě výsledků uvedených testů je u serveru implementováno vícevláknové zpracování a provedena analýza nové implementace. V práci jsou rovněž popsány techniky použité u síťové komunikace. Výsledkem této práce je herní server v jazyce Java a mobilní aplikace pro systém Android, pomocí které uživatelé hrají vytvořenou hru. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Multiagentní podpora pro vytváření strategických her
Válek, Lukáš ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh frameworku, který usnadní tvorbu počítačem řízených protivníků ve strategických hrách. V práci se soustředíme na analýzu typů strategických her a systémů umělé inteligence používaných v současných hrách. Budou vysvětleny problémy, jež se u těchto systémů vyskytují a jak je agentní systémy řeší. Dále je s využitím těchto poznatků navržen a implementován framework, který slouží jako podpora pro tvorbu inteligentních systémů ve strategických hrách.
Simultánní tahová hra pro mobilní zařízení
Staruch, Michal ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Yaghob, Jakub (oponent)
Práce se zabývá návrhem a realizací tahové strategické hry se simultánním hraním pro systém Android. Součástí této práce je analýza nejhranějších her pro systém Android, omezení mobilních zařízení a potřebných knihoven. V práci je následně popsán princip fungování prototypu herního serveru a zátěžový test implementace tohoto prototypu. Na základě výsledků uvedených testů je u serveru implementováno vícevláknové zpracování a provedena analýza nové implementace. V práci jsou rovněž popsány techniky použité u síťové komunikace. Výsledkem této práce je herní server v jazyce Java a mobilní aplikace pro systém Android, pomocí které uživatelé hrají vytvořenou hru. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.