Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Alternative Investment in Fine Wine
Tisoň, Eduard ; Teplý, Petr (vedoucí práce) ; Smutná, Šarlota (oponent)
Hlavním cílem naší práce je zkoumat diversifikační příležitosti a investiční výkonnost investičního vína během několika různých časových období. Zjistili jsme, že ve většině našich časových intervalech mají investiční vína větší návratnost upravenou o rizikovost než akcie a že levnější vína mají lepší výkonnost než vína drahé. Nicméně v dobách finanční krize mělo víno sil- nou korelaci s hlavními akciovými indexy a ztratilo významnou část své hodnoty. A konečně, jelikož v nedávné době investiční víno nevykazovalo žádnou lineární závislost s akciovými trhy, tak jsme dospěli k závěru, že víno může přinést podstatné výhody z diverzifikace, což jsme ilustrovali na anticyklickém a procyklickém portfoliu.
Alternative Investment in Fine Wine
Tisoň, Eduard ; Teplý, Petr (vedoucí práce) ; Smutná, Šarlota (oponent)
Hlavním cílem naší práce je zkoumat diversifikační příležitosti a investiční výkonnost investičního vína během několika různých časových období. Zjistili jsme, že ve většině našich časových intervalech mají investiční vína větší návratnost upravenou o rizikovost než akcie a že levnější vína mají lepší výkonnost než vína drahé. Nicméně v dobách finanční krize mělo víno sil- nou korelaci s hlavními akciovými indexy a ztratilo významnou část své hodnoty. A konečně, jelikož v nedávné době investiční víno nevykazovalo žádnou lineární závislost s akciovými trhy, tak jsme dospěli k závěru, že víno může přinést podstatné výhody z diverzifikace, což jsme ilustrovali na anticyklickém a procyklickém portfoliu.
Ekonomická analýza českého trhu s vínem v kontextu se světovým
Rýpar, Jan Bc. ; Votava, Libor (vedoucí práce) ; Dvořák, Pavel (oponent)
Práce pojednává o obchodování s vínem jak v České republice tak v Evropské unii a světě. Přibližuje legislativní úpravu ochodu s vínem ČR. Z dostupných zdrojů charakterizuje trh vína pomocí spotřeby, produkce, spotřebitele, marketingových nástrojů a zahraničního obchodu. Nastiňuje trendy na tomto trhu a jeho předpokládaný budoucí vývoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.