Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj trhu osobních automobilů v EU v období hospodářské krize 2007 až 2012
Hampl, Radek ; Karpová, Eva (vedoucí práce) ; Vrňáková, Irena (oponent)
Bakalářská práce analyzuje vývoj trhu osobních automobilů v EU v období hospodářské krize mezi lety 2007 až 2012 a je členěna do tří hlavních kapitol. První část práce se zabývá popisem vývoje trhu osobních automobilů v období před hospodářskou krizí, přičemž jednotlivé podkapitoly se zaměřují na význam trhu automobilů pro HDP, export a zaměstnanost v členských státech EU. Druhá kapitola představuje analýzu situace na trhu osobních automobilů v průběhu let 2007 až 2012. V této části práce jsou rozebrány především dopady hospodářské krize na produkci a poptávku po osobních automobilech v EU. Třetí část práce je věnována současnému stavu, který panuje na trhu osobních automobilů v EU. Součástí této kapitoly jsou také poznámky k možnému budoucímu vývoji a novým trendům v tomto odvětví.
Spotřební chování na trhu osobních automobilů v ČR
Příkopová, Zuzana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu osobních automobilů v ČR. Hlavním cílem práce je charakteristika trhu osobních automobilů v České republice, nalezení preferencí a podstatných faktorů, které ovlivňují oslovený vzorek respondentů, nastínění předpokládaného dalšího vývoje a formulace možných marketingových doporučení. Těžištěm práce je vlastní marketingový výzkum, který je proveden pomocí dotazníkového šetření u spotřebitelů ve věku mezi 20 -- 35 lety. Vyhodnocení marketingového výzkumu probíhalo na úrovni analýzy I. a II. stupně s důrazem na odlišnosti mezi jednotlivými skupinami respondentů. Veškeré zjištěné poznatky jsou shrnuty jak v závěru, tak podrobněji i v samostatné subkapitole, která zároveň obsahuje některá marketingová doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.