Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Setkávání Východu a Západu v díle Ahmeda Midhata a Rifá'a al-Tahtáwího.
Hartman, Tomáš ; Kučera, Petr (vedoucí práce) ; Malečková, Jitka (oponent)
(česky) Cílem této práce je zjistit na základě studia pramenů, jakým způsobem prezentovali dva blízkovýchodní autoři Rifāʿa aṭ-Ṭahṭāwī a Ahmet Midhat svým čtenářům obraz Západu. Toho se v této práci snažím docílit tematickou analýzou pramenů. Součástí práce je také popis životních osudů obou autorů a okolností, které vedly k uskutečnění jejich cest do Paříže. Tato část práce je primárně založena na sekundární literatuře, a je doplněna o poznatky z pramenů. Přínos této práce spočívá, vedle toho, že jde o první podobnou práci, která vedle sebe staví tyto dva autory, v tom, že sleduje obraz Západu ze dvou různých perspektiv, které se od sebe značně odlišují, a které přesto podávají podobný obraz.
Setkávání Východu a Západu v díle Ahmeda Midhata a Rifá'a al-Tahtáwího.
Hartman, Tomáš ; Kučera, Petr (vedoucí práce) ; Malečková, Jitka (oponent)
(česky) Cílem této práce je zjistit na základě studia pramenů, jakým způsobem prezentovali dva blízkovýchodní autoři Rifāʿa aṭ-Ṭahṭāwī a Ahmet Midhat svým čtenářům obraz Západu. Toho se v této práci snažím docílit tematickou analýzou pramenů. Součástí práce je také popis životních osudů obou autorů a okolností, které vedly k uskutečnění jejich cest do Paříže. Tato část práce je primárně založena na sekundární literatuře, a je doplněna o poznatky z pramenů. Přínos této práce spočívá, vedle toho, že jde o první podobnou práci, která vedle sebe staví tyto dva autory, v tom, že sleduje obraz Západu ze dvou různých perspektiv, které se od sebe značně odlišují, a které přesto podávají podobný obraz.
Perception of Attractiveness of Poland as a Tourism Space by Population of Czechia
Kubín, Ewa ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Siwek, Tadeusz (oponent) ; Kowalczyk, Andrzej (oponent)
Disertační práce je věnována analýze percepce atraktivity Polska jako turistického prostoru z pohledu obyvatel České republiky v širším kontextu vzájemných česko - polských vztahů v oblasti cestovního ruchu. Vychází z teoretických konceptů geografie cestovního ruchu a současně dále navazuje na jiná geografická odvětví (např. behaviorální geografii) a vědecké disciplíny (např. marketing anebo sociologii). Metodologický rámec práce těží z otevřenosti a multidisciplinární povahy cestovního ruchu, důraz je kladen na využití synergií vyplývajících z vzájemného doplňování různých pohledů na vědecký výzkum. Část práce vznikla s využitím metod a technik tradičně využívaných v geografii. Byl proveden: anketový výzkum mezi žáky základných škol, strukturované rozhovory se zaměstnanci cestovních kanceláří, semi-strukturované rozhovory s představiteli polských vládních institucí a také analýza internetových a tištěných zdrojů. Dodatečně byly použité metody a techniky častěji využívané v jiných disciplínách, mezi jinými: delfská metoda, analýza SWOT, mystery shopping, analýza internetových cestopisů a internetových zdrojů informací o Polsku a také analýza obsahu učebnic. Empirická část práce posloužila k realizaci čtyř základních cílů. Za hlavní z nich lze považovat identifikaci a zhodnocení názorů zvolených...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.