Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimální řízení světelné křižovatky
Tinka, Petr ; Šoustek, Petr (oponent) ; Kůdela, Jakub (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řízením světelné křižovatky. V první, teoretické části této práce, probíhá popis tohoto problému. Dále je uveden přehled používaných optimalizačních metod pro tento problém. Praktická část se zabývá vymodelováním sítě světelné křižovatky v programu SUMO a na ni implementací vybraných optimalizačních metod. Na závěr je provedeno porovnání výsledků.
Optimalizace dopravní sítě
Všetečka, Martin ; Kampf,, Rudolf (oponent) ; Přibyl,, Pavel (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem optimalizačního algoritmu využívajícího genetický algoritmus. Optimalizační úloha je předvedena na problematice levého odbočení, které splňuje předpoklady pro systematickou optimalizaci - komplexnost problému, který nejde řešit analyticky, a zároveň možnost použití šablon, které umožní automatizaci návrhu a výpočtu všech variant.
Dopravní infrastruktura v Moravskoslezském kraji
Grossmannová, Michaela ; Kocourková, Gabriela (oponent) ; Vaňková, Lucie (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je dopravní infrastruktura v Moravskoslezském kraji. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá charakteristikou regionu, regionálním rozvojem a dopravní infrastrukturou včetně jejího financování. Praktická část je zaměřena na analýzu dopravní infrastruktury kraje, která je podrobně zmapována a popsána. S využitím definic z teoretické části je zpracován výstup popisující vliv dopravní infrastruktury na rozvoj regionu.
Integrating Real-Environment 4G and 5G Mobile Data Patterns into Network Simulations for Delay Analysis
Kolackova, Aneta ; Jerabek, Jan ; Hosek, Jiri
This article presents a simulation testbed for analyzinga mobile transport network using open-source networkingtools and protocols. The topology was designed according to the5G transport network architecture, with Segment Routing forIPv6 (SRv6) technology and The Fast Data Project Vector PacketProcessor (FD.io VPP) utilized for packet processing. The Trextraffic generator was used to simulate data transmission, andthe Docker platform enabled centralized access and managementof the topology. Real data patterns collected from one cell sitewas inserted into the created topology to create output forfuture research. The created testbed provides a valuable toolfor analyzing the mobile transport network’s performance andfuture optimizing based on needs of network slices.
Optimální řízení světelné křižovatky
Tinka, Petr ; Šoustek, Petr (oponent) ; Kůdela, Jakub (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řízením světelné křižovatky. V první, teoretické části této práce, probíhá popis tohoto problému. Dále je uveden přehled používaných optimalizačních metod pro tento problém. Praktická část se zabývá vymodelováním sítě světelné křižovatky v programu SUMO a na ni implementací vybraných optimalizačních metod. Na závěr je provedeno porovnání výsledků.
Dopravní infrastruktura v Moravskoslezském kraji
Grossmannová, Michaela ; Kocourková, Gabriela (oponent) ; Vaňková, Lucie (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je dopravní infrastruktura v Moravskoslezském kraji. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá charakteristikou regionu, regionálním rozvojem a dopravní infrastrukturou včetně jejího financování. Praktická část je zaměřena na analýzu dopravní infrastruktury kraje, která je podrobně zmapována a popsána. S využitím definic z teoretické části je zpracován výstup popisující vliv dopravní infrastruktury na rozvoj regionu.
Optimalizace dopravní sítě
Všetečka, Martin ; Kampf,, Rudolf (oponent) ; Přibyl,, Pavel (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem optimalizačního algoritmu využívajícího genetický algoritmus. Optimalizační úloha je předvedena na problematice levého odbočení, které splňuje předpoklady pro systematickou optimalizaci - komplexnost problému, který nejde řešit analyticky, a zároveň možnost použití šablon, které umožní automatizaci návrhu a výpočtu všech variant.
Vedení liniových objektů dopravní a říční sítě
Vojtíšková, Zuzana ; Šára, Pavel (vedoucí práce) ; Kufner, Jan (oponent)
Práce si klade za cíl popsat a zhodnotit vedení liniových objektů tvořících dopravní a říční síť. První část je věnována liniovým typům objektů vybraných českých a zahraničních databází, způsob jejich vedení je poté popsán a zhodnocen na příkladech databází českých. Praktické části zabývající se návrhem vedení říční a silniční sítě na konkrétním území předchází seznámení se s pojmy, jež s danou problematikou souvisí.
Vliv nové politické situace po roce 1989 na rozvoj dopravního propojení ČR s okolními státy
Bělor, Marek ; Romancov, Michael (vedoucí práce) ; Landovský, Jakub (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rozvojem dopravní infrastruktury České republiky po roce 1989 se zaměřením na snahu o lepší začlenění České republiky do evropské dopravní sítě a především o infrastrukturní propojení s okolními státy jako reakci na proběhnuvší politické změny. Stručně shrnuje historická východiska silniční i železniční sítě, analyzuje situaci na počátku sledovaného období. Zabývá se postupem výstavby důležitých komunikačních propojení mezi ČR a okolními státy po roce 1990 a hodnotí dosavadní průběh realizace projektů v jednotlivých oblastech. Posuzuje vliv politické reprezentace na výstavbu a možné korupční a klientelistické vazby. Důležitou kapitolou je financování dopravní infrastruktury. Dostatek peněz totiž podmiňuje realizaci těchto záměrů. Na závěr shrnuje současnou situaci a přidává výhled do budoucna, kde bude důležité dokončit dálniční síť a začít stavět nové železniční tratě pro rychlá spojení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.