Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém výcviku vodících psů v České republice
HOVORKOVÁ, Zuzana
Cíl práce spočívá v aktuálním poznání systému výcviku vodících psů v ČR. Dílčím cílem je kvalitativní rozbor a komparace fáze předání vodícího psa klientům se zrakovým postižením v jednotlivých institucích zaměřených na výcvik vodícího psa v ČR. Pro naplnění uvedených cílů byla využita kvalitativní strategie v designu případové studie zaměřená na popis a komparaci systému výcviku vodících psů s akcentem rozboru fáze předávání kompenzační pomůcky. Pro sběr dat byl využit rozhovor a analýza dokumentů. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část zahrnuje tři kapitoly. První kapitola se věnuje pojmu jedinec se zrakovým postižením, prostorové orientaci a kompenzačním pomůckám. Ve druhé kapitole je popsán systém výcviku vodícího psa, od vlastního chovu až po samotné předávání kompenzační pomůcky. Poslední kapitola teoretické části se zabývá institucemi, které zprostředkují výcvik vodících psů. Praktická část bakalářské práce obsahuje výzkumný cíl a výzkumnou otázku. Data byla sbírána prostřednictvím kvalitativního šetření a byly využity tyto metody: polostrukturovaný rozhovor a analýza dokumentů. Zúčastněné pozorování nebylo realizováno z důvodu pandemie Koronaviru. Na účast ve výzkumu přistoupilo pět z deseti organizací, které v ČR zajišťují výcvik vodících psů. V souladu s vymezeným cílem byla formulovaná výzkumná otázka: "Jaké jsou rozdíly u jednotlivých organizací ČR, cvičící VP, při fázi předávání vodícího psa klientovi ?" Ze získaných poznatků, šetřeného souboru, vyšlo najevo, že se instituce liší pouze v tom, že ne všechny organizace nabízí klientům možnost být se svým budoucím vodícím psem sami a v době trvání této fáze. Obvykle trvá 14 až 21 dnů, ale některé organizace přistupují k této fázi velmi individuálně a délku této fáze přizpůsobují potřebám konkrétního jedince. Kvalifikační práci lze využít jako studijní materiál pro studenty humanitně zaměřených studijních programů. Výsledky mohou posloužit jako zpětná vazba praxe pro instituce, které provádějí výcvik vodících psů.
Rozvoj pracovníků prostřednictvím dalšího firemního vzdělávání (ve vybraném výrobním podniku)
Talířová, Alena ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Růžanská, Hana (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je podnikové vzdělávání. Práce obsahuje teoretické poznatky o podnikovém vzdělávání, dále popis systému vzdělávání ve vybraném výrobním podniku a určité porovnání teorie a uplatňované praxe. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy, vztahující se k oblasti podnikového vzdělávání, jako učení se, vzdělávání, podnikové a profesní vzdělávání, rozvoj pracovníků a též pojmy zaměstnanec, pracovník a podnik. Další podkapitoly jsou věnovány strategickému a systematickém vzdělávání v podniku, personálnímu útvaru jako části organizace, který tyto aktivity zabezpečuje, kultuře organizace jako jednom z hlavních faktorů, které ovlivňují způsob a podmínky vzdělávání, učící se organizaci jako ideálnímu modelu vzdělávání v podniku a též je věnován prostor pro shrnutí důvodů a přínosů vzdělávacích aktivit v podniku. Praktická část se věnuje popisu vybraného výrobního podniku z hlediska historie, současné struktury organizace, personálnímu oddělení, které koordinuje a zajišťuje vzdělávací aktivity, systému vzdělávání z pohledu podniku, řešení v oblasti vzdělávání v krizových letech 2008-2009 a směřování podniku v oblasti vzdělávání v budoucnosti. Záměrem práce je nastínit teoretická východiska v oblasti podnikového vzdělávání a předložit k porovnání praktické uplatňování těchto...
Analýza vzdělávání pracovníků
KRONIKOVÁ, Štěpánka
Cílem diplomové práce s názvem "Analýza vzdělávání pracovníků" bylo provést ve vybraných organizacích analýzu v oblasti systému vzdělávání pracovníků, analýzu potřeb dalšího vzdělávání s návrhy na jejich realizaci a analýzu nákladů vynaložených na vzdělávání pracovníků. Sledovanými objekty byly 2 základní školy, Lomnice nad Lužnicí a Rapšach. K vypracování diplomové práce byla nastudována odborná literatura, provedena analýza systému vzdělávání v obou školách. Doplňkovým materiálem pro provedení analýzy bylo dotazníkové šetření k systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Výstupem diplomové práce jsou návrhy na zlepšení procesu vzdělávání a využití dalších zdrojů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.