Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strength training and influencing factors
Farkaš, Boris ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Semerád, Miroslav (oponent)
SILOVÝ TRÉNING A JEHO DETERMINANTY Cieľ: Cieľom tejto práce je navrhnúť, aplikovať a zistiť vplyv zostaveného programu na zmeny sledovaných parametrov telesného zloženia. Metódy: V rámci práce sme použili bioimpedančnú analýzu, antropometrické meranie svalového objemu a diagnostiku predchádzajúcej pohybovej skúsenosti. Výsledky: Po spätnoväzbovom meraní boli zistené výrazné zmeny v podieli tučnej hmoty, celkovej svalovej hmoty a svalovej hmoty horných končatín. Kľúčové slová: svalová sila, adaptácia, svalová hypertrofia, redukcia podkožného tuku, výživa, doplnky výživy, tréningový program.
Preventivní výchova mládeže v oblasti ochrany obyvatelstva na základních a středních školách
HERZÁN, Michal
Bakalářská práce Preventivní výchova mládeže v oblasti ochrany obyvatelstva na základních a středních školách se zabývá historií dané problematiky, vzdělávacím programem a problematikou ochrany za mimořádných událostí v současné době. V praktické části práce je provedeno dotazníkové šetření u žáků základní školy, studentů středních škol a učitelů na základních školách a středních školách zkoumající současný stav vědomostí žáků, studentů i učitelů základních a středních škol preventivní výchovy mládeže v oblasti ochrany obyvatelstva za mimořádných událostí. Cílem práce je zhodnotit dostupnost informací, využívání vydaných příruček a učebnic k předmětu ochrana člověka za mimořádných událostí, historie vzdělávání žáků v oblasti ochrany obyvatelstva a porovnat průnik informací směrem k učitelům, posoudit, zda jsou v dostatečné míře předávány žákům. Hypotéza předpokládá, že vzdělávání žáků základních a středních škol v oblasti ochrany obyvatelstva je dostatečné, a že žáci základních a středních škol jsou schopni získané poznatky prakticky využít. V bakalářské práci se využívá metodika porovnání, předávání informací směrem od HZSČR k učitelům, resp. žákům na základních a středních školách v oblasti ochrany obyvatelstva, sběr údajů z pěti základních a pěti středních škol v regionu, vždy od 50 žáků a 5 učitelů a vyhodnocení dotazníku na základě odpovědí.
Implementace Evropské úmluvy o krajině v rámci výukového projektu EKOLOGICA
PRAAM spol. s r.o., Písek
Projekt ECOLOGICA je určen pro pedagogy, zájmové pracovníky a rodiče, aby jim pomohl připravit a iniciovat zajímavé a poutavé vyučování a osvětu metodami projektové výuky pro jejich děti, žáky a studenty. ECOLOGICA podněcuje a pomáhá objevovat a pracovat v krajině, realizovat přímou akci, uvažovat a pracovat v souvislostech, v kolektivu si určovat své role a zájmy tak, aby výsledek práce – zejména v rámci segmentového Výukového programu ECOLOGICA – byl kolektivním dílem různě zaměřených žáků a studentů (např. redaktor, fotograf, DTP pracovník a programátor, etnograf, mediální a PR odborník, novinář, projektový manažer a další). Je zároveň i osvětovou kampaní, která probíhá v souvislosti s realizací vzdělávacího projektu ve školách. Tato kampaň má informovat veřejnost o změnách v krajině, o historických tradicích a souvislostech, o duši krajiny, která ovlivňuje její obyvatele. CD-ROM obsahuje soubor s popisem projektu (www.ecologica.cz), závěrečnou zprávu projektu a soubor s výukovým projektem.
Vzdělávání v pozdějším věku jako cesta ke zkvalitnění života a osobní spokojenosti
SUCHÁNKOVÁ, Ilona
V oblasti vzdělávání, resp. celoživotního učení plní Univerzity třetího věku (UTA) specifickou úlohu. Jsou spjaty s vysokými školami a otevřeny širší veřejnosti a jejím vzdělávacím potřebám. Lidem vyššího věku poskytují všeobecné, zájmové a neprofesní vzdělávání na vysokoškolské úrovni. Historie vzniku vzdělávání seniorů v programech Univerzity třetího věku se v České republice začíná psát v 80. letech 20. století. První Univerzita třetího věku vznikla na Univerzitě Palackého v Olomouci v roce 1987, další dvě na Karlově univerzitě v Praze a na Lékařské fakultě v Plzni. V roce 1992 vznikla U3V na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. V současné době Jihočeská univerzita nabízí 1125 seniorům 33 vzdělávacích programů, modulů a kurzů. Poskytuje jim příležitost k dalšímu vzdělávání, učení i uplatnění, dává šanci realizaci zájmů, otevírá možnosti nových kontaktů, včetně mezigeneračních. Bakalářská práce předkládá nástin historie Univerzity třetího věku na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích v letech 1992-2010. V časových údobích realizace ucelených vzdělávacích programů specifikuje priority jejího vývoje, interpretuje výsledky hodnocení účastníků vybraných vzdělávacích programů realizovaných v akademickém roce 2009/2010. Vzdělávací nabídku programů, modulů a kurzů v akademickém roce 2009/2010 dokládá v přílohové části. Bakalářská práce a její výsledky jsou k dispozici studentům, badatelům v oblasti vzdělávání osob v pozdějším věku i odborné veřejnosti. Dílčí výsledky práce byly prezentovány autorkou na {\clqq}Studentské odborné konferenci Univerzity třetího věku na Zdravotně sociální fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích`` dne 27.5. 2009, na konferenci {\clqq}Generace 50plus`` s mezinárodní účastí ve dnech 21.-22.4. 2009 a článek {\clqq}Nabídka vzdělávacích příležitostí pro aktivní seniory Univerzity třetího věku na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích v akademickém roce 2008/2009`` publikován ve sborníku Problematika generace 50plus, 2009. Vzdělávání v pozdějším věku chápe jako cestu ke zkvalitnění života seniorů a jejich osobní spokojenosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.