Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model dopravní situace
Dvořák, Michal ; Petyovský, Petr (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá identifikací parametrů potřebných pro fyzickou realizaci modelu dopravního kamerového systému. Tyto informace jsou pak využity k návrhu a konstrukci modelu, který bude schopný simulovat důležité dopravní situace. Pozornost je pak věnována schopnosti modelu přijímat instrukce s pomocí k tomuto účelu implementovaného komunikačního rozhraní. Práce se poté zabývá vytvořením aplikačního rozhraní, které umožní ovládání skupiny kamer a získání obrazu z nich. Vlastnosti aplikace jsou takové, aby umožnily budoucí využití kamer pro měření úsekové rychlosti a detekci průjezdu na červenou.
Zobrazování TMC událostí na webu
Kučírek, Tomáš ; Samek, Jan (oponent) ; Hanáček, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit program, který by zpracovával rádiové vysílání RDS kanálu  a TMC události. Také bylo potřeba vytvořit web, který by tyto informace zobrazoval nejen textově, ale také na vhodných mapových podkladech. Teoreticky se tato práce  zabývá RDS-TMC standardem a podrobným zpracováním TMC události. Nakonec byla tato aplikace otestována  a výsledky porovnány s dalšími internetovými zdroji.
Obvyklá doba a frekvence pozorování vybraných situací dopravního provozu řidičem
Nováková, Darja ; Sedlák, Robert (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Cílem této práce je vyhodnotit obvyklou dobu a frekvenci pozorování vybraných situací v dopravním provozu. Nezbytná součást této problematiky je řidič a v této souvislosti je zde popisována osobnost řidiče a psychologické faktory, které jej ovlivňují během procesu jízdy v dopravním provozu. Důležitou součást zde hraje zrakové ústrojí řidiče a jeho vnímání jednotlivých podnětů. V práci je také nastíněna problematika týkající významu dopravní cesty, jejího prostředí a dopravního prostředku pro řidiče. Praktická část práce je věnována vyhodnocení videozáznamů pořízených v terénu jízdními zkouškami, na jejichž základě bylo možné určit četnost a délku trvání pohledů ve vybraných situacích v dopravním provozu.
Traffic situation in region Žilina
Papík, Roman ; Rathouský, Bedřich (vedoucí práce) ; Majerčák, Jozef (oponent)
Cílem této práce je zhodnocení dopravní situace v Žilinském kraji na Slovensku, která odhaluje její slabé stránky. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části je vysvětlena teorie potřebná pro správné pochopení daných termínů v návazné praktické části. V praktické části je představen Žilinský kraj spolu s městem Žilina, jejich historie, kultura a turismus. Uvedena je aktuální situace v oblasti dopravy, ze které je pak vyvozeno zkoumání případných nedostatků. V závěru jsou obsaženy zjištěné nedostatky, na základě kterých jsou odvozeny návrhy na zlepšení této situace.
Model dopravní situace
Dvořák, Michal ; Petyovský, Petr (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá identifikací parametrů potřebných pro fyzickou realizaci modelu dopravního kamerového systému. Tyto informace jsou pak využity k návrhu a konstrukci modelu, který bude schopný simulovat důležité dopravní situace. Pozornost je pak věnována schopnosti modelu přijímat instrukce s pomocí k tomuto účelu implementovaného komunikačního rozhraní. Práce se poté zabývá vytvořením aplikačního rozhraní, které umožní ovládání skupiny kamer a získání obrazu z nich. Vlastnosti aplikace jsou takové, aby umožnily budoucí využití kamer pro měření úsekové rychlosti a detekci průjezdu na červenou.
Zobrazování TMC událostí na webu
Kučírek, Tomáš ; Samek, Jan (oponent) ; Hanáček, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit program, který by zpracovával rádiové vysílání RDS kanálu  a TMC události. Také bylo potřeba vytvořit web, který by tyto informace zobrazoval nejen textově, ale také na vhodných mapových podkladech. Teoreticky se tato práce  zabývá RDS-TMC standardem a podrobným zpracováním TMC události. Nakonec byla tato aplikace otestována  a výsledky porovnány s dalšími internetovými zdroji.
Obvyklá doba a frekvence pozorování vybraných situací dopravního provozu řidičem
Nováková, Darja ; Sedlák, Robert (oponent) ; Bradáč, Albert (vedoucí práce)
Cílem této práce je vyhodnotit obvyklou dobu a frekvenci pozorování vybraných situací v dopravním provozu. Nezbytná součást této problematiky je řidič a v této souvislosti je zde popisována osobnost řidiče a psychologické faktory, které jej ovlivňují během procesu jízdy v dopravním provozu. Důležitou součást zde hraje zrakové ústrojí řidiče a jeho vnímání jednotlivých podnětů. V práci je také nastíněna problematika týkající významu dopravní cesty, jejího prostředí a dopravního prostředku pro řidiče. Praktická část práce je věnována vyhodnocení videozáznamů pořízených v terénu jízdními zkouškami, na jejichž základě bylo možné určit četnost a délku trvání pohledů ve vybraných situacích v dopravním provozu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.