Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh škrticí klapky zážehového motoru
Jantač, František ; Bazala, Jiří (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem škrticího elementu sacího potrubí zážehového motoru s ohledem na minimalizaci škrticích ztrát při plném zatížení motoru. První část práce se zabývá prvky sacího traktu u soudobých spalovacích motorů včetně konstrukčních řešení a teorií proudění. Práce dále popisuje tvorbu 3-D CAD modelu sacího potrubí se škrticími elementy a popis CFD simulace proudění s vyhodnocením výsledků. Poslední část se zabývá konstrukčním návrhem škrticího elementu na základě získaných výsledků.
Single Cylinder SI Engine for Formula Student
Adámek, Ladislav ; Vančura, Jan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is the design and tuning of the intake manifold for the Formula Student car. The single cylinder SI engine Husaberg FE 570 is used as a powertrain unit. The intake manifold is designed according to the Formula Student rules. The intake manifold uses the ram wave effect to improve the engine charging efficiency. Lengths of the runners are calculated in the Lotus Engine simulation software.
Návrh škrticí klapky zážehového motoru
Jantač, František ; Bazala, Jiří (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem škrticího elementu sacího potrubí zážehového motoru s ohledem na minimalizaci škrticích ztrát při plném zatížení motoru. První část práce se zabývá prvky sacího traktu u soudobých spalovacích motorů včetně konstrukčních řešení a teorií proudění. Práce dále popisuje tvorbu 3-D CAD modelu sacího potrubí se škrticími elementy a popis CFD simulace proudění s vyhodnocením výsledků. Poslední část se zabývá konstrukčním návrhem škrticího elementu na základě získaných výsledků.
Single Cylinder SI Engine for Formula Student
Adámek, Ladislav ; Vančura, Jan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is the design and tuning of the intake manifold for the Formula Student car. The single cylinder SI engine Husaberg FE 570 is used as a powertrain unit. The intake manifold is designed according to the Formula Student rules. The intake manifold uses the ram wave effect to improve the engine charging efficiency. Lengths of the runners are calculated in the Lotus Engine simulation software.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.