Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Radová, Lenka ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Diplomová práce podává komplexní pohled na práci koordinátora školního vzdělávacího programu, jeho profesní a osobnostní předpoklady pro výkon specializované funkce. V teoretické části práce je definována funkce koordinátora, popsán obsah jeho činnosti a charakterizovány manažerské dovednosti potřebné pro řízení tvorby školních vzdělávacích programů. Součástí práce je popis aktivit koordinátora při přípravě, tvorbě a realizaci školního vzdělávacího programu. Empirická část zahrnuje analýzu studijního vzdělávacího programu s názvem: Koordinátor školního vzdělávacího programu. Pomocí rozhovorů s koordinátory školních vzdělávacích programů, byly zjišťovány jejich zkušenosti s tvůrci vzdělávacích programů a využitím poznatků z přípravného kurzu v reálné činnosti. Dotazníkové šetření tvořilo podklad pro zjištění názorů na činnost koordinátorů samotnými tvůrci ŠVP. Oblast výzkumu jsem zaměřila na školy v Plzeňském kraji. Klíčová slova: Koordinátor školního vzdělávacího programu, školní vzdělávací program, kurikulární reforma, činnost koordinátora, manažerské dovednosti, tvorba školního vzdělávacího programu, příprava koordinátorů.
Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Radová, Lenka ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Diplomová práce podává komplexní pohled na práci koordinátora školního vzdělávacího programu, jeho profesní a osobnostní předpoklady pro výkon specializované funkce. V teoretické části práce je definována funkce koordinátora, popsán obsah jeho činnosti a charakterizovány manažerské dovednosti potřebné pro řízení tvorby školních vzdělávacích programů. Součástí práce je popis aktivit koordinátora při přípravě, tvorbě a realizaci školního vzdělávacího programu. Empirická část zahrnuje analýzu studijního vzdělávacího programu s názvem: Koordinátor školního vzdělávacího programu. Pomocí rozhovorů s koordinátory školních vzdělávacích programů, byly zjišťovány jejich zkušenosti s tvůrci vzdělávacích programů a využitím poznatků z přípravného kurzu v reálné činnosti. Dotazníkové šetření tvořilo podklad pro zjištění názorů na činnost koordinátorů samotnými tvůrci ŠVP. Oblast výzkumu jsem zaměřila na školy v Plzeňském kraji. Klíčová slova: Koordinátor školního vzdělávacího programu, školní vzdělávací program, kurikulární reforma, činnost koordinátora, manažerské dovednosti, tvorba školního vzdělávacího programu, příprava koordinátorů.
Využití her k opakování slovní zásoby na úrovni A2 (podle SERR)
ŠILHANOVÁ, Eva
Tato diplomová práce s názvem Využití her k opakování slovní zásoby na úrovni A2 (podle SERR) se zaměřuje na možné způsoby využití her v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Teoretická část se zabývá teorií hry obecně, významem a smyslem her a také jejich využitím při vyučování. Následně se věnuji různým typologiím her dle různých autorů a publikací z obecného hlediska. Dále vymezuji jazykovou hru a její možné typologie a naposledy se věnuji teorii opakování slovní zásoby a konkrétním publikacím od různých autorů, kterých lze při opakování slovní zásoby využít. Součástí praktické části je popis dokumentů, z nichž jsem vycházela při realizaci projektu, a to SERR (vymezení úrovně A2), RVP a ŠVP. Realizovaný projekt obsahuje soubor realizovaných vyučovacích hodin, při kterých byla opakována vytipovaná slovní zásoba dle konkrétní učebnice v konkrétním ročníku základní školy. Cílem práce je zjistit, zda je možné zahrnout hry do jazykové výuky, zejména při opakování a procvičování učiva, jako její plnohodnotnou součást a zda hra skutečně dokáže žáky motivovat natolik, aby se jí všichni aktivně zúčastnili.
Vývoj a zavádění rámcového vzdělávacího programu pro 2. stupeň základní školy
LAGRON, Tomáš
Tématem mé diplomové práce je zavádění Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (RVP ZV) v České republice. Jedná se o zcela nový vzdělávací program, který s sebou přináší nové pojetí a mnohé změny v porovnání s předchozími vzdělávacími programy. V první části diplomové práce je popsána hlavní myšlenka a důvody vzniku tohoto programu. Poté jsem se zaměřil na zavádění Rámcového vzdělávacího programu do základních škol a následně na tvorbu vlastních Školních vzdělávacích programů (ŠVP). Dále je poukázáno na změny ve výuce cizích jazyků. Ve výzkumné části jsou pomocí rozhovorů a dotazníku zjišťovány názory učitelů související s tvorbou a zaváděním RVP do praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.