Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Škola, základ života - Soubor školských staveb v Ostravě na Černé louce
Dvořáčková, Alena ; Müller, Zdeněk (oponent) ; Ruller, Ivan (vedoucí práce)
Jako vhodná se mi pro umístění školské stavby jeví volná „zelená“ parcela jižně od Černé louky. Hlavní požadavek pro vznik konceptu bylo oddělit „špinavý“ provoz zázemí (hluk, doprava) od „čistého“, provoz školy (orientace k řece). Dále pak rozdělení komplexu na mateřskou školu a na společný objekt pro základní školu a lyceum. Jako ztmelující prostředek pro základní školu a lyceum jsem zvolila formu haly. Tuto volbu můžeme chápat jako parafrázi na Černou louku /na Ostravu..středem všeho dění je společný prostor (pro setkávání se) a okolo něj navázané různé funkce (různé specializace učeben). Na lince rovnoběžné s hlavní komunikací leží pomyslná provozní osa, která dělí a zárověň funkčně spojuje části školského komplexu. K uliční čáře jsou orientovány vstupní prostory, prostory s hlučným provozem (jídelna/restaurace, tělocvična) a zázemí (zásobování, odvoz odpadu, parkování). Směrem k řece jsou navrženy budovy mateřské školy, základní školy a technického lycea.
Škola, základ života - Soubor školských staveb v Ostravě na Černé louce
Dvořáčková, Alena ; Müller, Zdeněk (oponent) ; Ruller, Ivan (vedoucí práce)
Jako vhodná se mi pro umístění školské stavby jeví volná „zelená“ parcela jižně od Černé louky. Hlavní požadavek pro vznik konceptu bylo oddělit „špinavý“ provoz zázemí (hluk, doprava) od „čistého“, provoz školy (orientace k řece). Dále pak rozdělení komplexu na mateřskou školu a na společný objekt pro základní školu a lyceum. Jako ztmelující prostředek pro základní školu a lyceum jsem zvolila formu haly. Tuto volbu můžeme chápat jako parafrázi na Černou louku /na Ostravu..středem všeho dění je společný prostor (pro setkávání se) a okolo něj navázané různé funkce (různé specializace učeben). Na lince rovnoběžné s hlavní komunikací leží pomyslná provozní osa, která dělí a zárověň funkčně spojuje části školského komplexu. K uliční čáře jsou orientovány vstupní prostory, prostory s hlučným provozem (jídelna/restaurace, tělocvična) a zázemí (zásobování, odvoz odpadu, parkování). Směrem k řece jsou navrženy budovy mateřské školy, základní školy a technického lycea.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.