Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán založení firmy na výrobu a prodej džemů
Roučová, Jana ; Europe, Tomáš Pražák, Operations Manager ve společnosti Manuli Hydraulics (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je kompletní zpracování podnikatelského plánu na založení malého podniku v oblasti výroby produktů z ovoce. Účel nově založené společnosti je výroba kvalitních džemů, které jsou bez chemických příměsí a barviv, vyrobené poctivě a z českých surovin. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy v oblasti struktury podnikatelského plánu včetně vysvětlení metod analýz prostředí a primárního marketingového průzkumu trhu cílových zákazníků, které jsou pak následně použity v analytické části této práce. Návrhy v této práci vypracovávají finanční, marketingovou, organizační a časovou stránku realizace projektu včetně zhodnocení rizik.
Podnikatelský plán
Pelikánová, Hana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Diplomová práce se věnuje založení podniku, na základě odkoupení již fungující části podniku jiného. Tento model je v diplomové práci popsán na konkrétním případu. Cílem diplomové práce je nastínit nové myšlení či trend pro zakládání nového podniku, a to na základě odkoupení již fungující části jiného podniku. Toto téma diplomové práce je nosné především pro generační výměnu podnikatelů v České republice.
Podnikatelský plán založení firmy na výrobu a prodej džemů
Roučová, Jana ; Europe, Tomáš Pražák, Operations Manager ve společnosti Manuli Hydraulics (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je kompletní zpracování podnikatelského plánu na založení malého podniku v oblasti výroby produktů z ovoce. Účel nově založené společnosti je výroba kvalitních džemů, které jsou bez chemických příměsí a barviv, vyrobené poctivě a z českých surovin. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy v oblasti struktury podnikatelského plánu včetně vysvětlení metod analýz prostředí a primárního marketingového průzkumu trhu cílových zákazníků, které jsou pak následně použity v analytické části této práce. Návrhy v této práci vypracovávají finanční, marketingovou, organizační a časovou stránku realizace projektu včetně zhodnocení rizik.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.