Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Radová, Lenka ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Diplomová práce podává komplexní pohled na práci koordinátora školního vzdělávacího programu, jeho profesní a osobnostní předpoklady pro výkon specializované funkce. V teoretické části práce je definována funkce koordinátora, popsán obsah jeho činnosti a charakterizovány manažerské dovednosti potřebné pro řízení tvorby školních vzdělávacích programů. Součástí práce je popis aktivit koordinátora při přípravě, tvorbě a realizaci školního vzdělávacího programu. Empirická část zahrnuje analýzu studijního vzdělávacího programu s názvem: Koordinátor školního vzdělávacího programu. Pomocí rozhovorů s koordinátory školních vzdělávacích programů, byly zjišťovány jejich zkušenosti s tvůrci vzdělávacích programů a využitím poznatků z přípravného kurzu v reálné činnosti. Dotazníkové šetření tvořilo podklad pro zjištění názorů na činnost koordinátorů samotnými tvůrci ŠVP. Oblast výzkumu jsem zaměřila na školy v Plzeňském kraji. Klíčová slova: Koordinátor školního vzdělávacího programu, školní vzdělávací program, kurikulární reforma, činnost koordinátora, manažerské dovednosti, tvorba školního vzdělávacího programu, příprava koordinátorů.
Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Radová, Lenka ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Diplomová práce podává komplexní pohled na práci koordinátora školního vzdělávacího programu, jeho profesní a osobnostní předpoklady pro výkon specializované funkce. V teoretické části práce je definována funkce koordinátora, popsán obsah jeho činnosti a charakterizovány manažerské dovednosti potřebné pro řízení tvorby školních vzdělávacích programů. Součástí práce je popis aktivit koordinátora při přípravě, tvorbě a realizaci školního vzdělávacího programu. Empirická část zahrnuje analýzu studijního vzdělávacího programu s názvem: Koordinátor školního vzdělávacího programu. Pomocí rozhovorů s koordinátory školních vzdělávacích programů, byly zjišťovány jejich zkušenosti s tvůrci vzdělávacích programů a využitím poznatků z přípravného kurzu v reálné činnosti. Dotazníkové šetření tvořilo podklad pro zjištění názorů na činnost koordinátorů samotnými tvůrci ŠVP. Oblast výzkumu jsem zaměřila na školy v Plzeňském kraji. Klíčová slova: Koordinátor školního vzdělávacího programu, školní vzdělávací program, kurikulární reforma, činnost koordinátora, manažerské dovednosti, tvorba školního vzdělávacího programu, příprava koordinátorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.