Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Image značky Adidas
Smažil, Pavel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kaňka, Miroslav (oponent)
Moje bakalářská práce se zabývá názorem dnešní mládeže na hodnotu a image značky Adidas. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak jsou výrobky značky Adidas vnímány sportujícími žáky základních škol, jak tuto značku znají a jak jsou spokojeni s jejím sortimentem. Získáváním poznatků, informací a definováním pojmů v oblasti marketingového výzkumu hodnoty značky a propagace se zabývám v teoretické části. V praktické části se budu zaobírat sběrem potřebných dat, informací a následným zpracováním získaných dat do konkrétních výsledků. Ve své práci použiji techniku písemného dotazování. Klíčová slova: značka, image značky, propagace, Adidas, marketingový výzkum
Image značky Adidas
Smažil, Pavel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Kaňka, Miroslav (oponent)
Moje bakalářská práce se zabývá názorem dnešní mládeže na hodnotu a image značky Adidas. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak jsou výrobky značky Adidas vnímány sportujícími žáky základních škol, jak tuto značku znají a jak jsou spokojeni s jejím sortimentem. Získáváním poznatků, informací a definováním pojmů v oblasti marketingového výzkumu hodnoty značky a propagace se zabývám v teoretické části. V praktické části se budu zaobírat sběrem potřebných dat, informací a následným zpracováním získaných dat do konkrétních výsledků. Ve své práci použiji techniku písemného dotazování. Klíčová slova: značka, image značky, propagace, Adidas, marketingový výzkum

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.