Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role marketingu ve firmě
BŘEZINOVÁ, Marcela
Hlavním záměrem bakalářské práce je vysvětlení role marketingu v Jihočeském divadle příspěvkové organizaci města České Budějovice, v rámci řízení a rozhodování vedoucího managementu. Teoretická část je zaměřena na marketingové poznatky. Praktická část má za cíl vyhodnotit výstupy z analýzy, týkající se marketingových činností v popisované firmě, prostřednictvím strukturovaného rozhovoru. Tato analytická technika sběru dat spočívá v získání prvotních informací od respondentů, a to na bázi přesně dodržených stanovených postupů, pořadí a znění otázek, kdy ve většině případů nejsou účastníkům rozhovoru nabízeny možné odpovědi. V souvislosti se samotným výzkumem bylo záměrem získání informací, zaměřených především na Marketingový informační systém firmy, jenž může představovat příležitost v podobě konkurenční výhody. Prozíravé firmy na základě včasných a spolehlivých informací ze systému svou nabídku efektivně cílí na potřeby a přání zákazníků, což přináší nejen zisk, ale i spokojenost zákazníků. Na základě zpracování a shrnutí poskytnutých údajů jsou vyhodnoceny hypotézy. Ze všech poznatků byly vytvořeny výsledky a doporučení směřující k optimalizaci marketingových aktivit vybrané firmy.
"Českobudějovické profesionální divadlo v letech 1939-1945".
ČERNÍKOVÁ, Jitka
Hlavním cílem práce je co možná nejvíce přiblížit současnému čtenáři situaci v Jihočeském divadle v Českých Budějovicích v době, kdy v Evropě zuřila 2. světová válka. Zajímaly nás všechny významné události, které se v daném období v divadle odehrály, s jakými problémy se členové divadla potýkali, jaký vliv měli na fungování divadla Němci, jak působilo divadlo na diváky a zda i oni měli k jeho činnosti nějaké výhrady nebo jaká byla úroveň odehraných představení. V neposlední řadě jsme hledali odpověď na otázku, jestli směly v budově divadla vystupovat i jiné divadelní spolky. Sestavili jsme podrobný program odehraných představení, sledovali ohlas provozu v divadelní kritice, utvořili přehled společností a jejích členů a v práci jsou zmíněny také další zajímavé postřehy, vztahující se k Jihočeskému divadlu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.