Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Genetické algoritmy
Miček, David ; Pohl, Jan (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Obsahem práce je seznámení se s problematikou genetických algoritmů. V práci je rozebrána teorie složitosti úloh a na ni navazující teoretické základy genetických algoritmů. Následuje podrobné rozebrání tří řešených úloh - úloha obchodního cestujícího, problém baťohu a vývoj herního algoritmu pro hru piškvorky pomocí evolučních algoritmů. Důraz byl kladen na herní algoritmus pro piškvorky. Výsledky prvních dvou úloh byly srovnány s gradientními optimalizačními metodami. V případě piškvorek proběhlo testování srovnáním s algoritmy dostupnými na internetu.
Evoluční algoritmy při řešení problému obchodního cestujícího
Jurčík, Lukáš ; Budík, Jan (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou evolučních algoritmů na problému obchodního cestujícího (TSP). V první části jsou uvedeny teoretické základy z teorie grafů a složitosti algoritmů. Následuje část věnující se vybraným optimalizačním metodám. Cílem práce je vytvořit aplikaci, která řeší problém TSP s použitím evolučních algoritmů.
Evoluční algoritmy při řešení problému obchodního cestujícího
Jurčík, Lukáš ; Budík, Jan (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou evolučních algoritmů na problému obchodního cestujícího (TSP). V první části jsou uvedeny teoretické základy z teorie grafů a složitosti algoritmů. Následuje část věnující se vybraným optimalizačním metodám. Cílem práce je vytvořit aplikaci, která řeší problém TSP s použitím evolučních algoritmů.
Genetické algoritmy
Miček, David ; Pohl, Jan (oponent) ; Honzík, Petr (vedoucí práce)
Obsahem práce je seznámení se s problematikou genetických algoritmů. V práci je rozebrána teorie složitosti úloh a na ni navazující teoretické základy genetických algoritmů. Následuje podrobné rozebrání tří řešených úloh - úloha obchodního cestujícího, problém baťohu a vývoj herního algoritmu pro hru piškvorky pomocí evolučních algoritmů. Důraz byl kladen na herní algoritmus pro piškvorky. Výsledky prvních dvou úloh byly srovnány s gradientními optimalizačními metodami. V případě piškvorek proběhlo testování srovnáním s algoritmy dostupnými na internetu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.