Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komplexní studium interfázového rozhraní lepeného dřevěného spoje
Chlup, David ; Dufka, Amos (oponent) ; Vaněrek, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá sumarizací poznatků o problematice týkající se hloubky průniku lepidla do struktury dřeva. Popisuje veškeré teorie adheze. Zaměříme se na vliv viskozity a trvanlivost lepené spáry při různém množství plnění lepidla. Dále jsou popsány některé mikroskopické techniky, podle kterých se měří penetrace lepidel do buněčné struktury.
Interakce krycích pásek s povrchy leteckých konstrukčních slitin
Matlák, Jiří ; Tulka,, Jaromír (oponent) ; Molliková, Eva (vedoucí práce)
Práce se zabývá výběrem nejvhodnější samolepicí pásky, která dokonale přilne k povrchu plechu vyrobeného z duralu s povrchovou vrstvou hliníku o čistotě 99,5 % a k povrchu duralového úhelníku bez povrchové úpravy. Od pásek se požaduje odolnost proti dekohezi a narušení během aplikace komplexního nátěrového systému, který má materiály ochránit v leteckém provozu proti korozi, a bezproblémové odstraňování z ošetřeného materiálu bez ovlivnění povrchu. Bylo testováno dvanáct typů komerčně dostupných samolepicích pásek, z nichž po rozsáhlém experimentu a jeho fotodokumentaci byla vybrána ta nejvhodnější.
Komplexní studium interfázového rozhraní lepeného dřevěného spoje
Chlup, David ; Dufka, Amos (oponent) ; Vaněrek, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá sumarizací poznatků o problematice týkající se hloubky průniku lepidla do struktury dřeva. Popisuje veškeré teorie adheze. Zaměříme se na vliv viskozity a trvanlivost lepené spáry při různém množství plnění lepidla. Dále jsou popsány některé mikroskopické techniky, podle kterých se měří penetrace lepidel do buněčné struktury.
Interakce krycích pásek s povrchy leteckých konstrukčních slitin
Matlák, Jiří ; Tulka,, Jaromír (oponent) ; Molliková, Eva (vedoucí práce)
Práce se zabývá výběrem nejvhodnější samolepicí pásky, která dokonale přilne k povrchu plechu vyrobeného z duralu s povrchovou vrstvou hliníku o čistotě 99,5 % a k povrchu duralového úhelníku bez povrchové úpravy. Od pásek se požaduje odolnost proti dekohezi a narušení během aplikace komplexního nátěrového systému, který má materiály ochránit v leteckém provozu proti korozi, a bezproblémové odstraňování z ošetřeného materiálu bez ovlivnění povrchu. Bylo testováno dvanáct typů komerčně dostupných samolepicích pásek, z nichž po rozsáhlém experimentu a jeho fotodokumentaci byla vybrána ta nejvhodnější.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.