Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh zařízení pro měření tenzoru setrvačnosti vozidla
Lanči, Jaroslav ; Vančura, Jan (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je konstrukční návrh zařízení umožňující měřit momenty setrvačnosti motorového vozidla kolem několika různoběžných os. Poté byl vytvořen trojrozměrný model navrženého zařízení v programu Pro/ENGINEER. Analýza napjatosti vybraných součástí byla provedena pomocí metody konečných prvků (MKP) v programu ANSYS.
Simulace a řízení létajícího robota
Moravec, Vojtěch ; Gábrlík, Petr (oponent) ; Šolc, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá šestirotorovým vrtulníkem, kopterem. V úvodní části je stručné rozdělení kopterů a jejich konstrukce. Další část se zabývá matematickým popisem kopteru, na který je navrženo řízení. Toto řízení spolu s modelem je namodelováno v prostředí MATLAB/ Simulink. Do tohoto modelu jsou přidány okolní vlivy jako odpor prostředí, nepřesnost snímačů a nerovnoměrnost rozložení hmoty. Pro manuální řízení lze k modelu připojit joystick. Dále jsou zobrazeny výsledky simulace společně s vizualizací letu kopteru.
Simulace a řízení létajícího robota
Moravec, Vojtěch ; Gábrlík, Petr (oponent) ; Šolc, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá šestirotorovým vrtulníkem, kopterem. V úvodní části je stručné rozdělení kopterů a jejich konstrukce. Další část se zabývá matematickým popisem kopteru, na který je navrženo řízení. Toto řízení spolu s modelem je namodelováno v prostředí MATLAB/ Simulink. Do tohoto modelu jsou přidány okolní vlivy jako odpor prostředí, nepřesnost snímačů a nerovnoměrnost rozložení hmoty. Pro manuální řízení lze k modelu připojit joystick. Dále jsou zobrazeny výsledky simulace společně s vizualizací letu kopteru.
Návrh zařízení pro měření tenzoru setrvačnosti vozidla
Lanči, Jaroslav ; Vančura, Jan (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je konstrukční návrh zařízení umožňující měřit momenty setrvačnosti motorového vozidla kolem několika různoběžných os. Poté byl vytvořen trojrozměrný model navrženého zařízení v programu Pro/ENGINEER. Analýza napjatosti vybraných součástí byla provedena pomocí metody konečných prvků (MKP) v programu ANSYS.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.