Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití her v tenisové přípravě dětí
Sachl, Filip ; Kočíb, Tomáš (vedoucí práce) ; Carboch, Jan (oponent)
Název: Využití her v tenisové přípravě dětí Cíle: Cílem této práce je na základě představení využívaných her v tenisové přípravě dětí mladšího školního věku kategorizovat a analyzovat různé typy tenisových her v závislosti na to, jak jsou tyto hry zaměřené na rozvoj konkrétních dovedností a schopností či jiných kritérií. Práce má sloužit jako praktický zdroj pro současné i budoucí tenisové trenéry malých dětí. Metody: Práce využívá především teoretické přístupy založené na kritickém studiu odborných literárních zdrojů z oblasti sportovní přípravy, vývojové psychologie a problematiky her u dětí. Z těchto poznatků jsem vybral vhodné hry pro mou práci. Výsledky: Výsledkem této práce je vytvořený zásobník tenisových hry, které jsou systematicky kategorizovány a doporučeny pro další využití, s důrazem na zábavu a správnou formu motivace dětí. Klíčová slova: tenisová příprava, děti, hry, sportovní trénink, motorický vývoj
Hodnocení vybraných pomůcek využívaných v tenisovém tréninku dětí mladšího školního věku
Roth, Jiří ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Carboch, Jan (oponent)
Název: Hodnocení vybraných pomůcek využívaných v tenisovém tréninku dětí mladšího školního věku Cíle: Hlavním cílem této práce je posouzení efektivity shromážděných tenisových pomůcek, které se využívají v tenisové přípravě dětí mladšího školního věku (6-11 let). Metody: Zvolenými metodami pro získání cíle práce jsou literární rešerše dostupné literatury a zdrojů a jejich následná analýza a syntéza. Výsledky: V této práci byl vytvořen přehledný popis, rozřazení a hodnocení efektivity tenisových pomůcek na základě prostudování dostupných zdrojů týkajících se tenisové tématiky. Byl zde uveden postup, jak lze podle platných principů zařazovat pomůcky do tréninkového plánu. Výsledkem je klasifikace vybraných tenisových pomůcek podle jejich použití pro začátečníky, mírně pokročilé a pokročilé. Kritériem pro zařazování pomůcek do tréninku je zejména vliv věku a trénovanosti. Konkrétně bylo zjištěno, že záleží na zkušenostech trenéra vhodně zařazovat pomůcky do tréninkové jednotky podle zákonitostí sportovního tréninku. Postupy, které vznikly v rámci literární rešerše, jsou zdůvodněny a rozebrány v analyticko-deskriptivní části práce a závěru. Klíčová slova: tenis, pomůcky, klasifikace pomůcek, efektivita pomůcek, mladší školní věk, tenisový trénink, tenisová příprava

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.