| |
|
Přímé bankovnictví
MARKYTÁNOVÁ, Zdeňka
Cílem této bakalářské práce na téma ?Přímé bankovnictví? je porovnat nabídku služeb v oblasti přímého bankovnictví u našich největších bank pro výběr nejvhodnějších produktů pro veřejnost. Dále popsat základní formy přímého bankovnictví, zaktualizovat a poskytnout informace o používání těchto forem. Následně zanalyzovat jednotlivé formy bankovních produktů z oblasti přímého bankovnictví u čtyř vybraných bankovních institucí, které mají vůdčí postavení na českém trh a u vybraných produktů jednotlivých bank provést hodnocení na základě stanovených kritérií.
|
|
Elektronické bankovnictví v ČR a jeho možnosti
Pleskačová, Barbora ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu, vzniku a vývoje elektronického bankovnictví v ČR. Nejobsáhlejší část práce popisuje dostupné formy elektronického bankovnictví v ČR, tedy platební karty, homebanking, internetové, telefonické a GSM bankovnictví, a zabývá se jejich výhodami i nevýhodami a také bezpečností každé z nich. V závěru práce nechybí shrnutí výhod a nevýhod elektronického bankovnictví jak pro klienta, tak pro banku, a také zhodnocení aktuálního stavu v ČR.
|
|
Elektronické bankovnictví v ČR a jeho možnosti
Velkoborská, Lucie ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze současného stavu elektronického bankovnictví a jeho možnostem v České republice. Mezi hlavní cíle patří seznámení čtenáře s pojmem elektronické bankovnictví a jeho formami. Celá práce je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole se zabývám pojmem elektronické bankovnictví, jeho vývojem, výhodami a nevýhodami jak pro banku, tak pro její klienty. V druhé kapitole jsou vysvětleny jednotlivé formy elektronického bankovnictví. Jedná se tedy o: platební karty, telefonní bankovnictví, mobilní bankovnictví, homebanking, PDA banking, TV banking a internetbanking. Ve třetí kapitole se zaměřuji na internetové bankovnictví a porovnávám ho z hlediska zabezpečení a rozsahu služeb u vybraných bank. Ve čtvrté kapitole je zpracován dotazník, který je zaměřen na zjištění, zda elektronické a internetové bankovnictví používají občané České republiky.
|