Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivní využití telekomunikačního výukového prostředí
Buchta, Marek ; Polívka, Michal (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce bylo efektivní využití telekomunikačního výukového prostředí. Základním cílem mojí práce bylo seznámit se se softwarovou i hardwarovou verzí telekomunikačního výukového prostředí TIMS od firmy Emona Instruments a navrhnout efektivního využití tohoto výukového prostředí v laboratořích předmětu Přístupové a transportní sítě. Byly vybrány tři úlohy vhodné pro uvažované laboratoře. Tyto úlohy byly navrženy a následně zrealizovány. Jednotlivé úlohy obsahují podrobný teoretický úvod k problematice dané úlohy, zadání úlohy, blokové schémata jednotlivých úloh pro názornost a pochopení daného měření a podrobné pokyny k měření. Dále byly všechny úlohy zrealizovány, odměřeny a byly k jednotlivým úlohám vytvořeny vzorové protokoly. Jako první byla zrealizována úloha PCM kódování a dekódování. V této úloze se jedná o seznámení studentů s kódováním a dekódováním u pulzně kódové modulace, jejími výhodami i nedostatky pro získání kvalitního přenosu. U druhé úlohy je cílem seznámit studenty s kvadraturní amplitudovou modulací a s fázovou digitální modulací. U poslední úlohy je cílem seznámit studenty s přenosem dat přes telefonní pásmo a faktory tento přenos ovlivňující.
Efektivní využití telekomunikačního výukového prostředí
Buchta, Marek ; Polívka, Michal (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce bylo efektivní využití telekomunikačního výukového prostředí. Základním cílem mojí práce bylo seznámit se se softwarovou i hardwarovou verzí telekomunikačního výukového prostředí TIMS od firmy Emona Instruments a navrhnout efektivního využití tohoto výukového prostředí v laboratořích předmětu Přístupové a transportní sítě. Byly vybrány tři úlohy vhodné pro uvažované laboratoře. Tyto úlohy byly navrženy a následně zrealizovány. Jednotlivé úlohy obsahují podrobný teoretický úvod k problematice dané úlohy, zadání úlohy, blokové schémata jednotlivých úloh pro názornost a pochopení daného měření a podrobné pokyny k měření. Dále byly všechny úlohy zrealizovány, odměřeny a byly k jednotlivým úlohám vytvořeny vzorové protokoly. Jako první byla zrealizována úloha PCM kódování a dekódování. V této úloze se jedná o seznámení studentů s kódováním a dekódováním u pulzně kódové modulace, jejími výhodami i nedostatky pro získání kvalitního přenosu. U druhé úlohy je cílem seznámit studenty s kvadraturní amplitudovou modulací a s fázovou digitální modulací. U poslední úlohy je cílem seznámit studenty s přenosem dat přes telefonní pásmo a faktory tento přenos ovlivňující.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.