Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh optimalizace traťového úseku Náměšť nad Oslavou – Vladislav v km 36,030 – 39,5
Jaroš, Petr ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je návrh optimalizace geometrických parametrů koleje, na vybraném traťovém úseku a zvýšení rychlosti na maximální možnou hodnotu. Dále navrhnout optimální skladbu železničního svršku a konstrukci pražcového podloží. Také se budu zabývat návrhem konstrukce u železničních přejezdů.
Návrh optimalizace traťového úseku mezi železničními stanicemi Bylnice - Vlárský Průsmyk
Štěpán, Jan ; Mráz, Martin (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout úpravy geometrických parametrů koleje pro navýšení traťové rychlosti na nejvyšší možnou hodnotu a rekonstrukce železničního svršku mezi stanicemi Bylnice – Vlárský průsmyk. Součástí práce je také návrh konstrukce pražcového podloží, obnova odvodnění a návrh technologie prací. U nezabezpečených přejezdů budou doplněny rozhledové trojúhelníky.
Návrh optimalizace traťového úseku Branná - Ostružná v km 12,677 - 15,3
Veselý, Miroslav ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout v daném traťovém úseku optimalizaci geometrických parametrů koleje, případně zvýšit traťovou rychlost. Dalším úkolem je navrhnout vhodnou skladbu železničního svršku vzhledem k rychlosti, kategorii trati a provoznímu zatížení, a dále navrhnout vhodnou konstrukci pražcového podloží. Dále je cílem navrhnout typ konstrukce u železničních přejezdů, na přejezdech bez PZZ pak doplnit rozhledové trojúhelníky.
Návrh optimalizace traťového úseku mezi železničními stanicemi Bylnice - Vlárský Průsmyk
Štěpán, Jan ; Mráz, Martin (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout úpravy geometrických parametrů koleje pro navýšení traťové rychlosti na nejvyšší možnou hodnotu a rekonstrukce železničního svršku mezi stanicemi Bylnice – Vlárský průsmyk. Součástí práce je také návrh konstrukce pražcového podloží, obnova odvodnění a návrh technologie prací. U nezabezpečených přejezdů budou doplněny rozhledové trojúhelníky.
Návrh optimalizace traťového úseku Náměšť nad Oslavou – Vladislav v km 36,030 – 39,5
Jaroš, Petr ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce je návrh optimalizace geometrických parametrů koleje, na vybraném traťovém úseku a zvýšení rychlosti na maximální možnou hodnotu. Dále navrhnout optimální skladbu železničního svršku a konstrukci pražcového podloží. Také se budu zabývat návrhem konstrukce u železničních přejezdů.
Návrh optimalizace traťového úseku Branná - Ostružná v km 12,677 - 15,3
Veselý, Miroslav ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout v daném traťovém úseku optimalizaci geometrických parametrů koleje, případně zvýšit traťovou rychlost. Dalším úkolem je navrhnout vhodnou skladbu železničního svršku vzhledem k rychlosti, kategorii trati a provoznímu zatížení, a dále navrhnout vhodnou konstrukci pražcového podloží. Dále je cílem navrhnout typ konstrukce u železničních přejezdů, na přejezdech bez PZZ pak doplnit rozhledové trojúhelníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.