Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Myšlení učitelů základních škol o dramatické výchově
Zdráhalová, Lucie ; Valenta, Josef (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá myšlením učitelů základních škol o dramatické výchově. Cílem této závěrečné práce je zjistit, jakým způsobem tito učitelé přemýšlejí o dramatické výchově, jejích cílech, prostředcích a formativním vlivu, respektive co pro ně dramatická výchova znamená (zda je to jen předmět, který jim byl vnucen či k němu mají zvláštní vztah), jakými činnostmi se během ní se žáky zabývají a jaké prostředky k tomu používají. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy: drama, výchova, dramatická výchovy - její cíle, principy, metody a techniky. Informace k teorii jsou čerpány z dostupné literatury jak české, tak zahraniční. V praktické části je popisován realizovaný výzkum: hledání respondentů, výsledky a interpretace. Prostřednictvím dotazníku byly osloveny tři skupiny: učitelé, kteří učí předmět dramatická výchova, učitelé, kteří využívají metod a technik dramatické výchovy a ředitelé škol, kteří rozhodují o zařazení výchovy do výuky. Klíčová slova Myšlení, učitel, základní škola, předmět, drama, výuková metoda, technika, dramatická výchova, princip, cíl, forma.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.