Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyprošťování osob z havarovaných vozidel s ohledem na jejich konstrukci
Pirner, Adam ; Kupka, Petr (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tématem vyprošťování osob z havarovaných vozidel s ohledem na jejich konstrukci. Část zdrojů, ze kterých jsem vycházel při jejím zpracování, pochází z literární rešerše zhotovené za pomoci Studijní a vědecké knihovny v Hradci Králové podle zadaného tématu a klíčových slov. První část práce se věnuje vybraným částem konstrukcí automobilů. Na to navazuje tématika dopravních nehod, jejich druhů a možnosti následných deformací vozidel. Dále práce pojednává o samotném vyprošťování osob z havarovaných vozidel jednotkami požární ochrany, vhodné taktice, jednotlivých typech zásahů a v neposlední řadě o použitých technických prostředcích. Další část přináší návrhy opatření pro zachování stop a důkazů během záchranných prací u dopravní nehody. Závěr práce je věnován celkové analýze dané problematiky na základě vlastních zkušeností, návrhům, nedostatkům současného stavu a odlišnostem nácviku a modelových situací od reálné skutečnosti na místě nehody.
Rozbor sil a prostředků základních složek integrovaného záchranného systému, možnosti k zásahu
Mičánková, Helena ; Rosická, Zdena (oponent) ; Šesták, Ondřej (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na rozbor sil a prostředků HZS ČR, PČR a ZZS. U každé ze jmenovaných složek IZS je vyčleněna jedna z činností, související se vzájemnou spoluprácí u mimořádné události. Jádrem práce je shrnutí sil a prostředků hlavních složek IZS. Největším problémem mobilní techniky v rámci Hasičského záchranného sboru ČR se jeví její zastaralost a potřeba postupné obnovy. V závěru práce je poukázáno na některá negativa a pozitiva v nasazení sil a prostředků včetně návrhu ke zlepšení současné situace. V příloze práce je uvedena případová studie zásahu složek IZS podle skutečné události.
Vyprošťování osob z havarovaných vozidel s ohledem na jejich konstrukci
Pirner, Adam ; Kupka, Petr (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tématem vyprošťování osob z havarovaných vozidel s ohledem na jejich konstrukci. Část zdrojů, ze kterých jsem vycházel při jejím zpracování, pochází z literární rešerše zhotovené za pomoci Studijní a vědecké knihovny v Hradci Králové podle zadaného tématu a klíčových slov. První část práce se věnuje vybraným částem konstrukcí automobilů. Na to navazuje tématika dopravních nehod, jejich druhů a možnosti následných deformací vozidel. Dále práce pojednává o samotném vyprošťování osob z havarovaných vozidel jednotkami požární ochrany, vhodné taktice, jednotlivých typech zásahů a v neposlední řadě o použitých technických prostředcích. Další část přináší návrhy opatření pro zachování stop a důkazů během záchranných prací u dopravní nehody. Závěr práce je věnován celkové analýze dané problematiky na základě vlastních zkušeností, návrhům, nedostatkům současného stavu a odlišnostem nácviku a modelových situací od reálné skutečnosti na místě nehody.
Rozbor sil a prostředků základních složek integrovaného záchranného systému, možnosti k zásahu
Mičánková, Helena ; Rosická, Zdena (oponent) ; Šesták, Ondřej (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na rozbor sil a prostředků HZS ČR, PČR a ZZS. U každé ze jmenovaných složek IZS je vyčleněna jedna z činností, související se vzájemnou spoluprácí u mimořádné události. Jádrem práce je shrnutí sil a prostředků hlavních složek IZS. Největším problémem mobilní techniky v rámci Hasičského záchranného sboru ČR se jeví její zastaralost a potřeba postupné obnovy. V závěru práce je poukázáno na některá negativa a pozitiva v nasazení sil a prostředků včetně návrhu ke zlepšení současné situace. V příloze práce je uvedena případová studie zásahu složek IZS podle skutečné události.
Aplikace informačních technologií pro I. st ZŠ. Návrh, ověření a vyhodnocení výukového programu v Aj.
DUDOVÁ, Veronika
Diplomová práce se zabývá aplikací informačních technologií na 1. stupeň základních škol. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část nejprve osvětluje některé důležité pojmy např. informační technologie, výukový software, atd. Dále pojednává o kladných i záporných stránkách využití počítače při vyučování, komentuje postavení učitele při počítačové výuce a klasifikuje výukový software. Práce se také zabývá pojmem výukové programy, jejich tříděním a evaluací. Praktická část obsahuje výzkumné šetření a projekt. Cílem výzkumného šetření je zjistit, zda jsou na 1.stupni našich základních škol při výuce anglického jazyka využívány počítačové výukové programy. Toto šetření bylo prováděno na pěti školách v bývalém okrese Tábor. Plánem projektu je navrhnout, ověřit a vyhodnotit výukový program využitelný na 1. stupni ZŠ ve výuce anglického jazyka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.