Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Umělecko - vzdělávací projekt Dialogy
Blau, Petra ; OPAVSKÁ, Andrea (vedoucí práce) ; ELIÁŠOVÁ, Bohumíra (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámení se s podstatou umělecko - vzdělávacího projektu Dialogy, který se týká spolupráce mezi žáky, věnující se taneční výchově v rámci základního uměleckého vzdělávání, a jejich pedagogy a profesionálními tanečníky naší současné taneční scény. Ve stručné charakteristice jsou zde představeni jednotliví aktéři projektu - Velký soubor ZŠ a ZUŠ Karlovy Vary, taneční skupina NoTa Plzeň a pražský taneční soubor NANOHACH. V jednotlivých kapitolách je zachyceno přesné časové schéma příprav, detailní popis tvorby choreografie - Okamžik proměn- i závěrečná prezentace celého projektu. Tento odborný text rovněž obsahuje zamýšlení se nad smyslem a významem vzájemného ovlivňování amatérského a profesionálního tanečního světa v širším společensko – uměleckém kontextu.
Byznys plán pro nezávislou taneční company
Hájková, Zuzana ; KUBIŠTA, Štěpán (vedoucí práce) ; TOMANOVÁ, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce Byznys plán pro nezávislou taneční company se zabývá možnostmi usnadnění a zefektivnění plánovacího procesu malých tanečních company. Práce nabízí jak klasickou metodiku strategického plánování podle Michaela Kaisera, tak také v této oblasti doposud neprobádaný nástroj, takzvaný Business Model Canvas. Nástroj, který s pomocí vizualizace, již několik let po celém světě úspěšně pomáhá s revizí, tvorbou, inovací a prezentací byznys modelů. Cílem práce je přiblížit obě tyto metodiky. Součástí práce je případová studie, jejíž smyslem je ověřit aplikovatelnost a smysluplnost nástroje Business Model Canvas pro potřeby nezávislé taneční company. Práce vychází z teze, že soubory nedostatečně plánují, a že pro získání silných partnerů, případně dárců, musí umět zformulovat a prezentovat srozumitelnou a sebevědomou vizi.
Taneční umění v New Yorku
Veselá, Jitka ; GREMLICOVÁ, Dorota (vedoucí práce) ; NĚMEČKOVÁ, Elvíra (oponent)
Má magisterská práce je zaměřena na ?Taneční umění v New Yorku? a má sloužit především jako primární náhled do new-yorského tanečního světa. Je to souhrn proslulých i méně známých škol, institutů, divadel, festivalů a profesionálních tanečních skupin. Práce je rozčleněna do šesti okruhů. První část popisuje několik tanečních škol a studií nacházející se v samotném New Yorku. Kromě základní charakteristiky je zmíněno, jak jednotlivé instituce fungují, a co všechno nabízí svým studentům a klientům. Druhá část je zaměřena na taneční instituty a centra, tedy neziskové organizace, které podporují samotnou taneční sféru. Pořádají mnoho festivalů a vzdělávacích programů na podporu a ochranu tance, a pro samotný rozvoj města. Třetí část se detailněji zabývá samotnými festivaly. Ty se konají během celého roku a je jich nepřeberné množství. Několik z nich je popsáno podrobněji. Dozvíte se tedy, co všechno se během dané akce děje a pro koho zejména je festival určen. Čtvrtá kapitola je věnovaná divadlům. Mimo jiné je zmíněno, že jednotlivé divadelní instituce většinou nejsou zaměřené pouze na prezentaci divadelních představení, ale nabízejí i širokou škálu vzdělávacích programů a dalších příležitostí. Pátá část informuje o jedné z největších a nejdůležitějších kulturních dominant města New York, historii a současné scéně světoznámého muzikálu Broadway. Šestá a poslední část patří profesionálním tanečním skupinám, jejich historii, vzniku
Historie ČSSPT (1948 - 1978)
Bezemková, Eva ; FRIČOVÁ, Marie (vedoucí práce) ; KUBICOVÁ, Ivanka (oponent)
Má diplomová práce se zabývá historií profesionálního folklorního tělesa - Československý státní soubor písní a tanců (ČSSPT) od roku 1948 ? 1978 a připomíná jeho zakladatelku a osobnost české kultury paní Libuši Hynkovou. Nosným zdrojem informací mi byly hlavně rozhovory a soukromý archiv bývalých členů a zakladatelky souboru.
Práce uměleckého vedoucího ve folklorním souboru
Škubalová, Tereza ; NĚMEČKOVÁ, Elvíra (vedoucí práce) ; FRIČOVÁ, Marie (oponent)
Moje diplomová práce je zaměřena na roli uměleckého vedoucího folklorního souboru. Vzhledem k obsažnosti tématu se práce dotýká především souborů z Moravského Slovácka a Valašska. Shrnuje poznatky o práci uměleckého vedoucího, které byly získány z dostupné literatury i z vlastní zkušenosti. Popisuje vznik folklorních souborů a jejich roli v moderní společnosti. Obsahuje rozbor práce uměleckého vedoucího z pohledu různých profesí a charakterizuje jeho osobnost. Dále se zabývá vzděláváním uměleckých vedoucích. Poslední část je věnována praktické ukázce nácviku nové choreografie
Tanečně-sociální projekty
Dynková, Anna ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; HRAB, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat fenomén tanečně-sociálních projektů se zaměřením na produkční specifika. Zároveň je cílem práce prozkoumat a popsat vzdělávací a sociální funkci tance. Teoretická část práce se zaměřuje na pojmový aparát z oblasti tance a sociálního prostředí, dále na tuzemský tanečně-sociální projekt Špalíček a britskou taneční skupinu Candoco a organizace, které této problematice kontinuálně věnují. Analytická část přináší rozbor vlastního projektu s názvem Příběh jako cesta a ekonomická a finanční specifika Tanečně-sociálních projektů. Předkládaná bakalářská práce by se mohla stát pomocným materiálem při realizaci tanečně-sociálních projektů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.