Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tahové hry v 2D mřížce využívající PDDL simulátor
Macke, Jaroslav ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Brunetto, Robert (oponent)
PDDL je jazyk, ve kterém se zapisují plánovací problémy. V této práci se zabýváme tím, jak pomocí jazyka PDDL vytvářet simulační hry. Zejména pak si- mulační hry v 2D mřížce. Nejprve ukážeme, že tvoření těchto her pomocí PDDL má několik nedostatků. V zápětí klasické PDDL rozšíříme o několik funkcí, které nám tvorbu her umožní. K těmto rozšířením přidáme i několik funkcí, které nám značně zjednoduší tvorbu her. Pro toto upravené PDDL vytvoříme program, který na základě PDDL a vhodného konfiguračního souboru vytvoří interak- tivní simulaci s možností vizualizace. V tomto prostředí pak v jazyce PDDL popíšeme několik her a definujeme jejich vizualizace. 1
Model tahové hry s finančními odměnami
Erbsová, Markéta ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Rada, Miroslav (oponent)
Cílem práce je analýza a představení původní tahové hry s finančními odměnami, kterou nazveme Výměna. V teoretické části popíšeme základní pojmy teorie her, zvláště pak hru v explicitním tvaru.V praktické části se budeme zabývat samotnou hrou Výměna. Určíme pravidla hry, grafickou podobu hry a formulujeme matematický model hry. Samotné části hry podrobněji popíšeme. Neméně významnou částí bude charakteristika hry, ve které nastíníme možné využití hry v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.